Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Skidåkning

Featured Replies

Publicerat

Ja det gick väl ganska bra, var bland de 10-15 första i mål... Men föret var riktigt tungt på sina ställen..

Och det blir en hel del tävlande, både i längd och skidorientering. Satsar på att komma in på skidgymnasiet i Mora..  får se hur det går..  :)

Tävlar du själv något ?

• Svar 57
  • Visningar 7,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

Nej. Jag har tävlat, fast då i Alpint, gick på Sollefteå skidgymnasium......

Åker på längden mest för att det är kul och för att kroppen min behöver lite motion emellanåt :D

Hoppas verkligen du kommer in i Mora - är en grymt kul tid i livet, det tyckte jag iaf!

Publicerat

tack, det är bara att vänta och hoppas nu.. :)

• 4 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Var och åkte antagligen för sista gången i år om värmen håller i sig..

Skoj när snösparvarna och duvorna vaknat till liv, lite roligare med liv i skogen.  :)

Tänkte åka nån kväll och försöka fota ripor när dem är och springer, får se hur de blir, såg tyvärr ingen nu  :(

Ni andra då, börjat kratta trädgården och ta fram cyklarna?  ;D

Publicerat

Körde sista skidtävlingen idag  :)

Det måste ha varit den varmaste tävling jag åkt, folk tävlade i shorts och T-shirt ;D

Själv gjorde jag mitt helt klart sämsta lopp för säsongen, men nu är det slut för den här vintern, bara att ladda om för barmarken...

Publicerat
  • Författare

Här var det +7 i skuggan när jag åkte, hade kunnat åka i t-shirt om man ville  ;D

Nå någon vända till blir det, kanske åker och kollar lite minkspår nån dag också..

Nu vaknas det en härlig sommar och i vinter blir det nya tag  :)

Publicerat
Ni andra då, börjat kratta trädgården och ta fram cyklarna?  ;D

Yes, har en kompis som tävlar på cykel så han har lurat på mig en racer nu...körde första svängen igår, 5.5 mil...pust! Mina ben var inte riktigt med i matchen.....

Får hoppas det känns lite bättre nästa gång ;D :D

• 1 year later...
Publicerat

Öppnar upp den här tråden igen.

Jag undrar om det finns någon fler som ska åka vasaloppet öppet spår på söndag den 22 feb? I så fall få ni sällskap:)

Just nu försöker jag springa så mycket som möjligt och bygga upp någon form av kondition. Jag ska försöka göra resan så lite plågsam som möjligt. Måste dock köpa nya grejor, ni vet, allt hänger ju på utrustningen <_< Skämt å sido, behöver nya skidor, mitt spann är obefintligt just nu så jag tror är det är en vettig investering.

Btw. Finns det någon här som kan upplåta husrum helgen 21-22 februari och som bor i trakterna kring sälen? Betalar givetvis. Vi är 4 st som ska åka. Min tjej åker på lördag och vi andra på söndag så vi behöver boende fredag kväll till söndag fm. Vi har lite trådar som vi drar i men om det skulle skita sig är det alltid bra med en back up. Allt boende går bra. Vi kan ta med madrasser om det behövs.