Publicerat December 2, 200619 yr Det kanske är lite fjuttigt....Men ändå Varför sätter inte fler ut sin bostadsort och ålder på sin profil? Det är ju intressant att veta vart i landet vi bor, samt så KAN det leda till nya bekantskaper. MVH Roggman66-Tyresö
Publicerat December 2, 200619 yr Det kanske är lite fjuttigt....Men ändå Varför sätter inte fler ut sin bostadsort och ålder på sin profil? Det är ju intressant att veta vart i landet vi bor, samt så KAN det leda till nya bekantskaper.MVH Roggman66-Tyresö Se på min. Född i Borås. Emigrerat från Huskvarna -90 och bor numera i Kalix. + 50 år. Duger det ???
Publicerat December 2, 200619 yr Författare Jo och som jag ser det så har man allt att vinna men inget att förlora på det. Sen är det väl också som så att man är lite Nicke nyfiken på vilka det är man lär känna här. Vart i landet de bor och vart i livet de är. MVH Roggman66
Publicerat December 2, 200619 yr Jo och som jag ser det så har man allt att vinna men inget att förlora på det. Sen är det väl också som så att man är lite Nicke nyfiken på vilka det är man lär känna här.Vart i landet de bor och vart i livet de är. MVH Roggman66 Kan väl tillägga att l står för Lars och s för Stefan och Jonsson är efternamnet. [/img]
Publicerat December 2, 200619 yr Författare lsjonsson! Lite OT.. Känner du eller känner till Matte Sandberg? Han driver nån mekanisk industri där uppe i Kalix. Jag söker även telnr till Lasse Strömbäck som drev/driver Ica Hjärtat. MVH Roggman66
Publicerat December 2, 200619 yr Ha ha ja det ser jättebra ut....Ha ha ;D Tack tack! Jag har klippt mig på morgonen så nu är jag lika vacker och nyklippt igen, men fotot är inte från idag.
Publicerat December 3, 200619 yr John Johnson. 28 år. Bor och har alltid bott i Haninge. (2 mil söder om Stockholm.)
Publicerat December 3, 200619 yr Haha, precis det här ämnet var igår uppe i ett annat forum där jag är medlem. Mitt svar där blev att jag är 231 år.. Nu är jag ju inte riktigt sååå gammal.. Mer rätt är att jag är 31 och så kommer jag från Hakkas.. Och så lärde jag mig något nytt, att läsa igenom mina svar INNAN jag postar dem..
Publicerat December 3, 200619 yr Har aldrig hycklat om min ålder eller ursprung. 50% tysk. Är född 1973 och bor på landet mellan Gimo och Alunda i NÖ Uppland. Reser mycket både i och utanför Sverige, både jaktligt och i tjänsten, arbetar med marknadsutveckling och säljledning primärt i östeuropa. Har fru, 1 son (andra kotten på g) 2 hundar och 6 bössor.
Publicerat December 3, 200619 yr Själv tror jag de beror på osäkerhet ang internet samt att en del helt enkelt inte vill utge namn bara för att kunna föra helt okunniga diskusioner utan att behöva skämmas eller stå för de de säger! Ålder o ort e välan en sak men att utge namn adress o telefonnr kanske int e så smart alla ggr. Finns ju som sagt en hel del veganhulliganer som begrip sig på teknik. Själv hänvisar jag till intresserade att kolla min pressentation på www.breton.se - Regionombud Västernorrland. Eller följ länken: http://www.breton.se/index.cfm?mID=6&s...D=24&qID=14 Snacka om uttömmane info
Publicerat December 3, 200619 yr Haha, precis det här ämnet var igår uppe i ett annat forum där jag är medlem. Mitt svar där blev att jag är 231 år.. Nu är jag ju inte riktigt sååå gammal.. Mer rätt är att jag är 31 och så kommer jag från Hakkas.. Och så lärde jag mig något nytt, att läsa igenom mina svar INNAN jag postar dem.. Det är en klar fördel ibland. :-*
Publicerat December 3, 200619 yr 34 år men snygg som fn ;D Bor i Piteå men jagar i Öjebyn. Har fru och en son på 4.
Publicerat December 3, 200619 yr metropolen ÄLVSBYN 33 år ung här med "gullöge" Är du 33 när kortet togs så är du 31 nu ;D Var det inte i profilen som man skulle fylla i sina uppgifter, inte lista allt här.
Publicerat December 4, 200619 yr 34år och bor i Lödöse 4,5 mil norr om göteborg med fru 32 och 3 töser födda 11, 10, och 8 en hund jack russell/ dansksvensk gårdshund 1år (skotträdd till tusen)