Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ort och ålder?

Featured Replies

Publicerat

Plötsligt  :o  så inser man att det är mest ungdomar på detta forum  ;D och man börjar känna sig för gammal själv :- .................................. ;)

• Svar 94
  • Visningar 19,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
Plötsligt  :o  så inser man att det är mest ungdomar på detta forum  ;D och man börjar känna sig för gammal själv :- .................................. ;)

Då kan Vi ju ta varnadra i hand. :D;)

Publicerat

21 år bosatt i Falun med sambo och hynda

Publicerat

Tierp, vet inte hur länge orten funnits :P ;D ;), jag är i vart fall 24 o bor med sambo o en beagle

Publicerat

HPDA =Haparanda

Namn Janne

Ålder 28

• 4 months later...
Publicerat

Har hunnit bli 29 men bor kvar på samma ställe!  ;D

Publicerat

;D.. Thomas Nilsson 41 är!.. Bor i Mamre några mil åvanför Uppsala... 2+2 barn!. 2, 4, 14, och 16 år gammla... jobbar i Sthlm i veckorna!.. så 3.5 dagar där!. å 3,5 hemma!.. har två hundar 6 och 8 år gammla (Boxer) två hästar, 5 och 15 år... å en fru!. 31 år!..

;D ;D  T..

Publicerat

Anders Lundberg, Rossbolbo, född 64. Sambo, 2 barn, ett kattskrälle och en finnspets.

(Rossbol = 2,5 mil öster om Östersund...)

Jagar mest fågel, älg, och rå. Samt en och annan predator då tillfälle ges. Fruntimmer har jag slutat jaga...  ;D

// gAsToN

Publicerat

Micke, 17 år i höst, bor i Harg utanför storstan (Östhammar ;D)

Publicerat

Joel Olofsson, Leksand 18 år.

Publicerat

Peter Wittikko Haparanda 32 år sambo 2 jämtar och 2 terrier och en häst

Publicerat

Jag heter Peter och bor utanför Piteå.....fru och två barn, stövare 3 terrier och två ½ terrier....delägare med andra.

37 år fyller 38 den 6/5.

Publicerat

Kristian Abelin heter jag är 23 år gammal. Bor i Göteborg, på Hisingen! Jagar gör jag i Västerlanda strax söder Lilla Edet samt i Ucklum. Har sambo och tax!

Publicerat
  • Författare

;D  ;D  ;D Tråden har utvecklats lite i en riktning som jag ej tänkt mig  ;D

Tanken var att det skulle vara en uppmaning till de som ej har satt dessa uppgifter på sin profil att göra det!  ;D

MVH Roggman66 40 från Tyresö  ;D

Publicerat

Ok Roggman. Om du tvunget ska veta allt om oss så är jag snart pensionär och har en dj-a massa hundar som inte har ngt jobb och har en sambo som har en d-la massa jobb liksom jag själv. Bor dessutom i metroplen Lövestad i Skåne

Publicerat

35 Piteå,I flocken finns sambo, en dotter 12. str vorsteh 9 ½ vecka

• 2 weeks later...
Publicerat

Jörgen heter jag och är 29 år bor i töre med fru och två barn och en terrier, jobbar på bensinstation, deltidsbrandman.

Publicerat

Jonas heter jag 41 taggare 0 barn 0 fru 1rottweiler hane på 11år bor i tibro skaraborg.

Mvh.

Publicerat

Jag är 54 år och bor i Haninge straxt söder om Sthlm. Har varit gift 2 ggr och har 4 barn . För nuvarande singel ( men med jägaresxamen nära förestående så behöver man väl inte bara jaga rådjur.....) Har haft 7 hundar men just nu har jag ingen. Fast jag tror att jag redan har fyllt i ålder å sånt i min profil  :D ::)

Publicerat

Hmm, Född 90. Bor 1,3 mil utanför Ulricehamn i Wästergötland ;D ;)

Publicerat
Jörgen heter jag och är 29 år bor i töre med fru och två barn och en terrier, jobbar på bensinstation, deltidsbrandman.

Ahh misstänkte väl det då jag tyckt känna igen dig från någon bild här på sidan.

Brukar nästan alltid stanna till vid macken och köpa något onyttigt på väg upp till stugan eller något fiske efter Kalixälven.

Nästa gång säger jag hej  ;D

Själv är jag nu 39 år, phu  :-

Å bor i Ersnäs utanför Luleå

Publicerat

Mycket ungdomar på denna sida :D :D :D :D

Själv kommer jag närmare döden för var dag som går ;)

Är 49 och bor mellan Mariefred och Södertälje ;D

Publicerat
Ahh misstänkte väl det då jag tyckt känna igen dig från någon bild här på sidan.

Brukar nästan alltid stanna till vid macken och köpa något onyttigt på väg upp till stugan eller något fiske efter Kalixälven.

Nästa gång säger jag hej  ;D

Själv är jag nu 39 år, phu  :-

Å bor i Ersnäs utanför Luleå

Kom förbi du alltid kul med lite jaktsnack.
Publicerat

23 år bor i Bromma och har en lite einstein hund som är av den lite bättre rasen parson russel terrier...är jäkligt snygg och inte för skryta rätt stark :D halv norrlänning(gällivare) och andra halvan reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekodlare(stockholmare) 

när jag inte jagar räv så jagas det tjejer och licens för pistol å knegar å fiskar å tränar hunden,,, ;D

Publicerat
23 år bor i Bromma och har en lite einstein hund som är av den lite bättre rasen parson russel terrier...är jäkligt snygg och inte för skryta rätt stark :D halv norrlänning(gällivare) och andra halvan reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekodlare(stockholmare) 

när jag inte jagar räv så jagas det tjejer och licens för pistol å knegar å fiskar å tränar hunden,,, ;D

Får vi se nå bilder på det, på hunden :D