Publicerat Augusti 11, 20169 yr På en jakt förra året var det flera av jägarna som hävdade att jag tiggde om problem när jag hade både radio och GPS nära tillsammans i min dubbelsele. Allt i från sämre prestanda till att enheterna skulle "bränna" varandra så de går sönder. Någon med teknisk kompetens som kan säga något om riktigheten i detta? /FE Redigerad Augusti 11, 20169 yr med Foxtrot Echo
Publicerat Augusti 11, 20169 yr Jag skicka min 220 på ihoplappning och fick just den förklaringen av meken.
Publicerat Augusti 11, 20169 yr För mig har det hittills varit GPS,en som tagit stryk. Har skickat den på service några gånger då den tappar hunden på kortare avstånd när en elektronisk mackapär inuti tar stryk av allt skitsnack i radion. Håll apparaterna så långt ifrån varandra du kan.
Publicerat Augusti 12, 20169 yr Författare OK, då är det säkert så. Men, vertgirig som man är; finns det någon signalmekaniker eller dyligt som kan belägga vad för "elektronisk mackapär" det är som tar stryk och på vilket sätt den skadas?