October 27, 20169 yr Vad tycker ni att man ska betala för ett zeiss 2,5-10-52T ? Det är ett sikte jag hört mycket gott om och funderar på ett som vaksikte. Är det 1 eller 3 tum? kanske är det rent av någon som har ett att sälja?
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.