Publicerat April 16, 200719 yr kan bara inte låta bli..men peter häng pung kommer jag kalla dig nu ;D ;D :-*
Publicerat April 16, 200719 yr Författare kan bara inte låta bli..men peter häng pung kommer jag kalla dig nu ;D ;D :-* ;D ;D ;D
Publicerat Maj 23, 200719 yr Författare Nu har våren kommit och ett antal kilon har därmed lämnat kroppen. Mina kläder som för ett par månader sedan var lite för stora. Är nu ALLDELES för stora. Någon som är intresserad av att köpa ett Jahti-jakt-set?? (Bara stället=Byxor och jacka) Använt tre gånger. Sammanlagt kanske tio timmar. Pris: 800:- Eller motsvarande summa i jaktmatch 9,3X62 ;D
Publicerat Maj 24, 200719 yr Ijahman, Jag kan kanske vara intresserad, det kan kanske passa en yngling som undertecknad: 107kg med längd 190 cm. Ska kolla storleken på det ställ jag redan har. Raggarö
Publicerat Maj 24, 200719 yr Författare Det är bara att hojta till. Vikte och längden låter som att det funkar. Det är bara att prova dom.
Publicerat Maj 24, 200719 yr Sorry Ijahman, kollade alldeles nyssens, det var ett storlek "L" jag hade, "XL" är nog i storlek så att man knappast behöver ett tält med sig på jakten. Tycker att storlek "L" passar bättre till min vackra kropp : så jag passar, annars hade det varit bra med ett reservställ. Raggarö
Publicerat Maj 31, 200719 yr Jag beställde ett Jahti Jakt PRO set på Elmia mässan, men nu fick jag veta att min storlek är slut, så det blev inget PRO set för mig, jag beställde istället detta: http://www.eratukku.net/product_info.php?c...;products_id=33 1290:- + 150:- i frakt men då får jag även ett par kängor på köpet.... Låter lite dyrt om man jämför med PRO setet som kostar lite mer, men man får så mycket annat med i det setet! Strunt samma, tänkte att det får duga sen kanske man köper det nya setet som kommer i höst!
Publicerat Juni 1, 200719 yr Jag ska ta mig en närmare titt och granskning in i sömmarna på deras kläder när jag far till Happis i em. efter jobbet.
Publicerat Juni 1, 200719 yr Författare Ska också köpa ett nytt Jahti-set. I rätt storlek denna gång. Det blir nog det nya då.
Publicerat Juni 1, 200719 yr Har kört med byxor från Gretas ( http://www.gretas.se/ ) i två år. Jag är mycket nöjd, känns som kläder av hög kvalitet till hyfsade priser. Någon mer som provat Gretas? Kan rekomenderas faktiskt. (Kom på att detta inte har med Jahti jakt pro att göra, men ändå...)
Publicerat Juni 1, 200719 yr Jag köpte ett cammo set här i Borlänge, tokrea på vildmarks (300kr)i våras men dom har jag spräckt i grenen ;D ;D ;D men en riktig man kan väl hantera symaskin så de e inga problem
Publicerat Juni 1, 200719 yr Jag har granskat stället i Haparanda idag och jag är inte fullt nöjd med. Dom nedre jackfickorna vill jag ha djupare. >
Publicerat Juni 1, 200719 yr Jag har granskat stället i Haparanda idag och jag är inte fullt nöjd med. Dom nedre jackfickorna vill jag ha djupare. > Vilket ställ var det du tittade på, PRO eller membran?
Publicerat Juni 2, 200719 yr Pro. Ok, fickorna sitter tydligen lite annorlunda på membran, men dom är säkert lika grunda...
Publicerat Juni 2, 200719 yr Ok, fickorna sitter tydligen lite annorlunda på membran, men dom är säkert lika grunda... Jepp!
Publicerat Augusti 3, 200719 yr Jag fick i dag hem mitt nya ställ. Jag beställde ett Jahti Jakt PRO på elmia mässan, men det var slut så jag fick ett membranställ istället, (heter Jahti Jakt Nordic på sidan nu.) Men när jag fick hem stället så var det för litet och jag kunde knappt märka någon skillnad mellan mitt och brorsans ställ och hans är en storlek mindre. Så när jag skickade tillbaka stället för att få en större storlek var jag inte så positivt inställd på att det skulle passa det heller... Men ack så fel jag hade, det nya stället passar perfekt! ;D Det är fortfarande inte Pro stället som jag ville ha, men jag är glad ändå! ;D Detta ställ är det: http://www.eratukku.net/product_info.php?c...products_id=181
Publicerat Augusti 3, 200719 yr Författare Fan va kul att det passade den här gången!! Har funderingar på Deras nya premium-ställ eller deras camo-ställ. Vilket tycker ni??
Publicerat Augusti 3, 200719 yr Fan va kul att det passade den här gången!! Har funderingar på Deras nya premium-ställ eller deras camo-ställ. Vilket tycker ni?? Tycker det här erbjudandet verkar vettigt: Annars verkar det "vanliga" cammostället bra det oxå... Edit: Här har du info om snöcammosetet. http://www.eratukku.net/product_info.php?c...products_id=264
Publicerat September 6, 200718 yr Är det någon som vet vad som hänt med Jahti jakt pro? Hittar det inte längre på deras hemsida, ändå såg jag det i morse ??? Anna