Hoppa till innehåll

Hölsterryggsäck


Sun Flower

Recommended Posts

Jag har Eberlestock Gunrunner Loden. Den har varit med i ganska många år nu och även om det syns att den är välanvänd så är den hel. Det är inte ens lite tråd som släppt i slutet på nån söm, som ju brukar hända på allt som är gjort av tyg till slut. Jag är mycket nöjd.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
På 2019-02-11 at 12:33 Skooog sa:

Har som blomman redan vet Norröna.

https://www.xxl.se/norrona-finnskogen-integral-pack-jaktryggsack-gron/p/1076960_1_style

riktigt nöjd med den. Ser ingen fågelsäck på en hel del av ryggorna ovan vilket jag starkt rekommenderar om man ska jaga ripa. 

Får man ner en kulbössa med kikarsikte i hölstret? Vore trevligt om man kunde köra samma väska på rip- och toppjakten.

 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

17 minutes ago Tuffhund sa:

Får man ner en kulbössa med kikarsikte i hölstret? Vore trevligt om man kunde köra samma väska på rip- och toppjakten.

 

Ja det skulla jag säga att du får. Beror så klart på hur stort kikarsikte du har och hur lång bössan är. Skulle säga att en 50 öppning går in. Jag har en CG1900 med ganska lång pipa och lång dämpare på i fram. Den sticker upp ganska långt.

Småviltstudsare till ripjakt kan jag inte se några problem med.

 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

5 minutes ago Skooog sa:

Ja det skulla jag säga att du får. Beror så klart på hur stort kikarsikte du har och hur lång bössan är. Skulle säga att en 50 öppning går in. Jag har en CG1900 med ganska lång pipa och lång dämpare på i fram. Den sticker upp ganska långt.

Småviltstudsare till ripjakt kan jag inte se några problem med.

 

Tack! Då ska jag försöka ta mig till Norrönabutiken för att titta på väskan. Behöver en väska till ripjakten men vore trevligt om jag fick ner min t3:a med 42-glugg till toppfågeln :thumbsup:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

9 hours ago Tuffhund sa:

Tack! Då ska jag försöka ta mig till Norrönabutiken för att titta på väskan. Behöver en väska till ripjakten men vore trevligt om jag fick ner min t3:a med 42-glugg till toppfågeln 

Borde funka?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...