Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

• Similar Content

• mosaikgurami
      By mosaikgurami
      Som rubriken säger. Är det någon som ha ett Laddverktyg 222Rem liggandes och känner att dom vill sälja, så tveka inte att dra iväg ett pm till mig. Alla verktyg är av intresse, dock INTE LEE.
      /Magnus
    • Richard Jonsson
      By Richard Jonsson
      Tjo på er,
      Jag har nyligen skjutit in första kulgeväret och mer eller mindre införskaffat alla de viktiga sakerna.
      Nu letar jag efter en bra & billig väg in i jakten, jag har många känningar och bönder med massvis med mark i hemtrakten (dock verkar de svåra att dela med sig xD), men sen så verkar det inte vara så mycket gris här (Sydöstra blekinge) just nu, så letar därför efter en annan väg in i jakten också. Jag ställer mer än gärna upp för andra och bidrar med handkraft ifall det skulle krävas, och har inget emot att köra en bit om tid finns. Jag letar efter nån eller några som skulle kunna tänka sig att ta sig an en ny kille och låta mig för följa med och känna på hur jakten fungerar, och i slutändan kanske leda till att man har tillgång till en bit mark att sitta eller smyga på. Är intresserad av allt, fälla vilt, ta hand om det, kunskap om allt runt omkring osv osv.
      Hör gärna av er här eller på mail & telefon.
      Mvh Richard
      rj_icke@hotmail.com
      0733143806
    • Browning82
      By Browning82
      Hej!
      Bonden som jag arrenderar mark av har stora problem med framförallt svartfågel som under skördetid förstör stora mängder med ensilagebalar/hösilagebalar.

Om jag ska hjälpa honom med skyddsjakt, vad gäller då för min del?
      Området är inte planlagt så det är inget problem, bebyggelse är heller inget problem.

Tack på förhand.
    • Finskjägare
      By Finskjägare
      Igår lade jag ut en minkfälla jag for och tittade på den på morgonen och minken hade ätit halva fisken men den hade dragit den utifrån fällan. Har någon bra tips hur man fångar mink?

Edit: när är minken aktiv?
    • seved
      By seved
      Ett jaktset i Elmax klart för ny ägare.
      Stickkniven har en bladlägnd på 210mm hela är 320mm.  
      Huntern är hela 20mm och bladet 208mm lågnt. 

https://www.AUTOdoc.SE
Sign in to follow this  
Björn

Jakt sökes runt Falkenberg

Recommended Posts

Björn

Hej!

Jag söker efter jakt, jaktarrende, jaktlag eller jakt hos någon bonde eller liknande, helst i Falkenbergstrakten. Allt är av intresse; småviltsjakt, gris, älg osv. Jag har jagat en hel del sedan 2001 med ett lite längre uppehåll de senaste åren pga studier osv och har tänkt att återuppta detta intresse. Jag är öppen för förslag angående jakt och skulle givetvis helst vilja ingå i ett jaktlag.

Mvh Björn