Publicerat Juli 22, 20178 yr 39 minutes ago Hunting4life sa: Schlinge vilket av de du har använt har varit bäst och mest prisvärt. Kör enbart mitt 4stablestick numera. Skulle det paja skulle jag direkt köpa ett nytt.
Publicerat Juli 22, 20178 yr Detta är en populär post. Jag skall nog åka till K-Rauta och köpa de där blompinnarna och bygga ihop ett sådant där stöd som bössvelaren skriver så varmt om. Bara för att testa .
Publicerat Juli 22, 20178 yr http://4stablestick.fr/gb/products/9-mountain-stick.html 200 eur + frakt. Eller så bygger man ett själv som en del gör.
Publicerat Juli 22, 20178 yr Klev över ett dike där jag ställde bilen inatt, sågade ned en asp och kvistade den.. klart. Mätte upp så jag skulle ha bekväm höjd för kikarspaning och fimpade till rätt längd. Man kan använda stödet som "engångs".. och såga till ett nytt nästa gång man ska ut, tar under minuten och kostar gratis Fast åandra sidan så kanske spannmålsjakten inte är målsättningen för ts..
Publicerat Juli 22, 20178 yr 45 minutes ago Hipshot sa: Klev över ett dike där jag ställde bilen inatt, sågade ned en asp och kvistade den.. klart. Mätte upp så jag skulle ha bekväm höjd för kikarspaning och fimpade till rätt längd. Man kan använda stödet som "engångs".. och såga till ett nytt nästa gång man ska ut, tar under minuten och kostar gratis Fast åandra sidan så kanske spannmålsjakten inte är målsättningen för ts.. Till själva spannmålsjakten där hållen sällan överstiger 50m så funkar det ju med ett kvastaskaft eller vad som i princip som kan ge dig lite extra stöd. Men som för egen del så skulle jag inte vilja begränsa mig till ett användningsområde utan kan jag hitta ett stöd som kan funka för bockjakt, jakten på nysådden (kan bli dryga hålla) men som även kan funka i spannmålen så väljer jag ju det 11 gånger av 10. Nu är inte jag TS men just TS jagar en del ihop med mig så vi bör ha snarlika användningsområden för eventuella stöd - därmed inte sagt att vi kommer välja eller gilla samma sorts stöd då det är tämligen individuellt vad man trivs med. Mvh Joacim
Publicerat Juli 22, 20178 yr 2 hours ago faxe sa: Jag skall nog åka till K-Rauta och köpa de där blompinnarna och bygga ihop ett sådant där stöd som bössvelaren skriver så varmt om. Bara för att testa . Vem av dom menar du?
Publicerat Juli 22, 20178 yr Detta är en populär post. 3 minutes ago strävhår sa: Vem har dom menar du? Ja det kan man undra efter att Hippen klev in i tråden.
Publicerat Juli 22, 20178 yr Just now faxe sa: Ja det kan man undra efter att Hippen klev in i tråden. 3 bockarna bruse!
Publicerat Juli 22, 20178 yr Detta är en populär post. 4 minutes ago Hunting4life sa: Eller så tar man bara stöd mot sitt knä I vetet? Då vill jag se dina armar. Jäättelåånga!
Publicerat Juli 22, 20178 yr 22 minutes ago Hunting4life sa: Eller så tar man bara stöd mot sitt knä Det blir nog kämpigt i spannmålen
Publicerat Juli 22, 20178 yr 27 minutes ago strävhår sa: 3 bockarna bruse! Jag tar inte åt mig Jag är helt på de klara hur min garderob ska se ut! Den enda begränsningen är myndigheterna!
Publicerat Juli 22, 20178 yr 37 minutes ago strävhår sa: Vem har dom menar du? Alltså.. vadå vela?? Jag vet precis vad jag vill ha
Publicerat Juli 22, 20178 yr 20 minutes ago Hipshot sa: Alltså.. vadå vela?? Jag vet precis vad jag vill ha ja tjenare hehehe
Publicerat Juli 22, 20178 yr Författare Detta är en populär post. Ja då vet jag vad jag ska ha för skjutstöd nu. Ett par stulna asparuskor från vägkanten. 4 hjulmuttarr från en Saab. Och med lite tur hittar jag ett par överblivna skruvar från servicen på såmaskinen så kostar det inget alls
Publicerat Juli 22, 20178 yr 51 minutes ago Hunting4life sa: Ja då vet jag vad jag ska ha för skjutstöd nu. Ett par stulna asparuskor från vägkanten. 4 hjulmuttarr från en Saab. Och med lite tur hittar jag ett par överblivna skruvar från servicen på såmaskinen så kostar det inget alls Kör på merkels råd, är mitt råd. Verkar jävligt vettigt.
Publicerat Juli 22, 20178 yr För egen del blir det ett sånt här för test och utvärdering framöver http://netjakt.se/skjutstod/triggerstick-tripod-gen-iii Så kan jag pensionera mina gamla Vanguard 2-beningar. Ska bli spännande Mvh Joacim
Publicerat Juli 22, 20178 yr 4 hours ago Joacim sa: För egen del blir det ett sånt här för test och utvärdering framöver http://netjakt.se/skjutstod/triggerstick-tripod-gen-iii Så kan jag pensionera mina gamla Vanguard 2-beningar. Ska bli spännande Mvh Joacim Och där slängde du 1500 spänn genom fönstret... Bygg m gröna blommpinnar eller köp ett.
Publicerat Juli 23, 20178 yr 6 hours ago schlinge sa: Och där slängde du 1500 spänn genom fönstret... Bygg m gröna blommpinnar eller köp ett. Åhnej, nu ska vi inte vara sånna, alltid kul att prova nytt även om det inte består av blommpinnar och M5 bult Mvh Joacim
Publicerat Juli 28, 20178 yr @Hunting4life http://www.tradera.com/item/343146/286649326/skjutstod-caldwell-deadshot-fieldpod Lär vara nice vid t.ex lockjakt där det kan vara bra med båda händerna fria. Mvh Joacim
Publicerat Juli 28, 20178 yr Jag byggde mig ett sånt där blompinnestöd igår kväll. Måste säga att det känns himla smidigt och överraskande stabilt! Har inte provat skjuta med det än men är nöjd hittills!
Publicerat Juli 28, 20178 yr Författare De var ju ett hyffsat stabilt stöd joacim. Men tror grisarna har stuckit innan jag skramlat färdigt med att montera i hop den