Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

https://www.AUTOdoc.SE
www.anglavakter.com

• Similar Content

• Per_B
      By Per_B
      Förr när pappa odlade korn eller vete så hade vi alltid mycket duvor, massor ibland. Pappa sköt, plockade och mamma lagade till dem. Men nu när jag inte ens är månskensbonde utan arrenderar ut fälten så är det bara gräs på dem som arrendatorn skall ha till sina bifftjurar. Nu är det mycket ovanligt med duvor. 
      Har ni något tips hur jag kan få dit duvorna? Säga upp arrendatorn och börja odla själv är inget alternativ   Jag har tre bössor som jag kan skjuta hagel med och fin fina patroner efter tips härifrån jaktsidan men inte mycket att skjuta på! Eller finns det någon annan trevlig fågeljakt jag borde försöka med ??
    • t00l91
      By t00l91
      Tjenare. Jag har nämligen ett vanligt problem som många jägare har och det är jaktkompisar som inte tycker om att tränings/övningsskjuta.

Dessvärre så övningskjuts det alldeles för lite och de flesta som gör det skjuter endast in så att bössan går som den ska sedan packar de ihop och skjuter inte igen på väldigt lång tid.

Sedan så har vi (mig) som mer än gärna skjuter för skjutandetsskull på en skyttebana för att jag tycker det är roligt men tyvärr så känner jag inga andra som tycker som jag.

Så jag vänder mig till er på detta forum för att hitta likasinnade människor som kanske då bor nära Blekinge som vill övningskjuta tillsammans för det är inte så skoj att vara själv.

OBS: Om denna rubrik/titel ligger under fel kategori så var så snäll och flytta den, tack! 
    • seved
      By seved
      ÄNTLIGEN 😅 har jag gjort färdigt en kniv a denna modell.  Stål är Aeb-l med skalor i stabbad kotte.  
      Med läderslida.

• SannaAndersson
      By SannaAndersson
      Tjo! Behöver er hjälp alla jakt människor!
      Ska köpa en pannlampa till min sambo som är en riktig jakt galning... men det är ju en djungel att hitta i när man inte förstår.
      Har ni något tips på en bra pannlampa som inte kostar över tusen kronor? Går det att hitta? 
      Tack på förhand.
    • mosaikgurami
      By mosaikgurami
      Som rubriken säger. Är det någon som ha ett Laddverktyg 222Rem liggandes och känner att dom vill sälja, så tveka inte att dra iväg ett pm till mig. Alla verktyg är av intresse, dock INTE LEE.
      /Magnus
Sign in to follow this  
JägarJohan

Enkätundersökning om infrysning av vilt

Recommended Posts

JägarJohan

Hej. 

BAL Enginering AB har utformat en enkät och behöver jägares hjälp. Syftet är att undersöka vilthantering för att få en bättre och bredare förståelse för jakt och efterhantering av vilt.
I synnerhet så undersöks fryshantering av vilt med målsättning att minska matsvinn och göra hanteringen av vilt enklare.

Resultatet från studien kommer ligga till grund för framtida utveckling av tjänster och applikationer, och därför hoppas vi att så många som möjligt tar sig tid att svara på frågorna.

Enkäten tar ca 5 minuter att genomföra, och du behandlas anonymt.

Tack på förhand!

https://goo.gl/forms/YNohBuWsjoA2J89H3

lsjonsson

Besvarat!:thumbsup:

• Thanks 1