Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Finbesök i verkstan.

Featured Replies

Publicerat

Nej, är ju snudd på helgerån o borra! :(

Publicerat

Jag är inte så sentimental när det gäller m98:or för det är inte direkt ovanliga så jag tycker snarare att det är bra om något tagit steget att borra så bössan får komma ut och användas och göra det den är ämnad till. Det ska bara hållas smakfullt. Vilken nytta gör ett vapen som står inlåst i en samling nånstans....

/Tony, mannen med Sveriges mest förstörda Hva 246 ;)

Publicerat

Jag är också kluven till detta, ett fint vapen gör ingen lycklig om det bara samlar damm. Att borra för montage av optik är väl ändå att anse som ett relativt litet ingrepp som ökar användarvänligheten mycket. Det är i mina ögon en herrans skillnad på det och att kapa, gänga pipa, svetsa om slutstyckshandtag och sätta sågen i stocken. 

Publicerat

Jo visserligen. Visserligen ska ju vapnet kunna användas på ett vettigt sätt, helt klart, men är ändå lite synd.

Hur som hade jag nog själv gjort likadant då min syn inte längre funkar så bra på öppna riktmedel.

Publicerat
  • Författare

Nu var den här ju redan borrad så jag har inte ställt till nån mer skada. Det viktigaste är att den kommer ut och jagar igen.

Men att stå och torrbryta med den och flukta över dom öppna riktmedlen kändes bara sååå bra. Och så smidig och lätt bössan är...

Oj-oj-oj

Publicerat

Asg/C

Publicerat
9 hours ago TekDr sa:

Jag är inte så sentimental när det gäller m98:or för det är inte direkt ovanliga så jag tycker snarare att det är bra om något tagit steget att borra så bössan får komma ut och användas och göra det den är ämnad till. Det ska bara hållas smakfullt. Vilken nytta gör ett vapen som står inlåst i en samling nånstans....

/Tony, mannen med Sveriges mest förstörda Hva 246 ;)

Ja just den modellen gjordes ju i hissnande antal. :blink:

;)