Publicerat Januari 20, 20188 yr Hoppas få besked nästa vecka. 400per ask så gör iallafall du en skaplig affär
Publicerat Januari 20, 20188 yr 52 minutes ago Ken1 sa: Japp 140 Accubond (ska gå ner och kolla för säkerhets skull) 3,5 mil till söder ut och det börjar brännas Fram tills jag får operationstid jobbar jag i Bromma om det underlättar något? Jag bor i Bromma Ken, har du nåt till 6.5:a till salu? Färdiglagat och kryddat
Publicerat Januari 20, 20188 yr Detta är en populär post. 2 hours ago faxe sa: Inte jag heller, men jag tycker not att den bör ligga upp emot 80% i alla fall. Hittar man kulan har den inte gjort de den ska tycker jag. S
Publicerat Januari 20, 20188 yr 2 hours ago faxe sa: Inte jag heller, men jag tycker not att den bör ligga upp emot 80% i alla fall. Hitta man kulan tycker jag den inte har gjort jobbet? Eller för lite fart? Eller för långt håll
Publicerat Januari 20, 20188 yr Detta är en populär post. Gjorde en brutal-test på Norma Oryx i 30-06 en gång. Riggade upp en uppskuren 25 liters dunk med olika materia i skikt och sköt i. Först var en 10mm tjock polyuretheneskiva, sedan några masonitskivor och sist blött tidningspapper. 200gn Oryx i 30-06 svampade upp helt perfekt och båda kulorna hade en restvikt på över 80%. Norma blev intresserade av testet och både material som sköts i och kulor skickades upp dit för analys. Testade många fler kulor, bla Alaska och Nosler balistic tip, men minns inte resultatet utom att båda Alaska kulorna havererade totalt. Enligt Norma motsvarade testmaterialet med råge både Buffel och Noshörning.
Publicerat Januari 20, 20188 yr Författare 37 minutes ago Ken1 sa: Hoppas få besked nästa vecka. 400per ask så gör iallafall du en skaplig affär Topp, det låter absolut som en schysst deal! Kan nog styra upp ett ärende dit i veckan.
Publicerat Januari 20, 20188 yr Detta är en populär post. Sköt en liten gris i kväll med min 308 tankad med 180 sst. Nagg ingång bakkant bog och ut bakom bog. Tänkte jag skulle ta hjärta och lungor till hundmat men det fanns inga kvar!!!!! Det är anledningen till att det är just 180sst/178 A-Max jag nyttjar. Behöver inte säga att flykt sträckan va nedåt va
Publicerat Januari 26, 20188 yr Författare Så, då var 140 gr. Accubond fixade til 6,5:an. Stort tack till @Ken1 för hjälpen!
Publicerat Juni 11, 20187 yr Gott resultat med Nosler BST 140 på 207 kg galt på grannforat http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=9&t=245459