Publicerat Januari 26, 20188 yr 21 minutes ago Ken1 sa: Galet lågt utrop!!!!!! Jag skulle nog åkt på auktion...... Och bostad har han på Casa El Miguel. /Mike
Publicerat Januari 27, 20188 yr Författare 7 hours ago Mad Mike sa: Nu vet jag inte vad du ska betala för den här men walter borg har en likadan i sin vårauktion med en pecar i äkta hakmontage och ett mycket lågt montage jämfört med detta. /Mike Jag har sett den på Walter Borg. Problemet är bara att den är på Walter Borg och inte närmare. Det skulle kunna bli ett riktigt kap, med det låga utropspriset. Den tror jag har kulpipa i 308 om jag inte missminner mig.
Publicerat Januari 27, 20188 yr Författare 6 hours ago Mad Mike sa: Och bostad har han på Casa El Miguel. /Mike Det låter onekligen som ett trevligt alternativ, auktion och lite socialt.
Publicerat Januari 27, 20188 yr 7 hours ago MarkusR sa: Det låter onekligen som ett trevligt alternativ, auktion och lite socialt. Romdrickning och vapenskåpstitt med djupa diskussioner utlovas /Mike
Publicerat Januari 27, 20188 yr Stalltips: Mike har massor av kulor och ammunition som han inte behöver.
Publicerat Januari 27, 20188 yr Författare 22 minutes ago sidelock sa: Stalltips: Mike har massor av kulor och ammunition som han inte behöver. Jag har djupa fickor och få skrupler
Publicerat Januari 27, 20188 yr 6 minutes ago MarkusR sa: Jag har djupa fickor och få skrupler Peta på mitt ammolager och du kommer få uppleva en helt ny nivå av lidande /Mike
Publicerat Januari 27, 20188 yr Författare 13 minutes ago Mad Mike sa: Peta på mitt ammolager och du kommer få uppleva en helt ny nivå av lidande /Mike Ingen risk, du har ju konverterat till töntiga mellanmjölkiga mainstreamkalibrar o Nu ska du ju till och med ha mig att köpa kombi med 308 i kulpipan
Publicerat Januari 27, 20188 yr 1 hour ago Mad Mike sa: Peta på mitt ammolager och du kommer få uppleva en helt ny nivå av lidande /Mike The Mike Experience.
Publicerat Januari 27, 20188 yr På 2018-01-26 at 17:07 MarkusR sa: Ok, det är noterat att herrarna prioriterar flärd före funktion. Tja vad andra prioriterar får stå för dem Men funktionalitet är snyggt. Bak-och-framvänt vrid är si-så-där funktionellt på lite sikt. Långt bättre och snyggare hade varit rätt ringar och monterat på rätt håll. Billigt och enkelt är lång ifrån alltid snyggt. T
Publicerat Januari 28, 20188 yr 19 hours ago Mad Mike sa: Peta på mitt ammolager och du kommer få uppleva en helt ny nivå av lidande /Mike Tss bry dej inte Mackan.. mycket snack och liten verkstad, jag har lämnat med välfyllda fickor några gånger och Mike bjöd på kaffe och glass ändå innan jobb..