Publicerat Februari 18, 20188 yr Detta är en populär post. Grattis på födelsedagen. Som du ser så la jag tråden i hagelvapen som jag tycker är passande.
Publicerat Februari 18, 20188 yr Tack. Fast vid den här åldern är dessa högtider inte nått man direkt står efter. "Old age is not so bad considering the alternative" T
Publicerat Februari 18, 20188 yr Grattis! Om inte annat så är en födelsedag en anledning till att äta tårta!
Publicerat Februari 18, 20188 yr 1 hour ago pmt sa: Tack. Fast vid den här åldern är dessa högtider inte nått man direkt står efter. "Old age is not so bad considering the alternative" T Låter som du är jättegammal....äldre än Röde-Orm typ. Jag skulle gärna skriva grattis i runskrift om bara datorjäveln hade typsnittet.
Publicerat Februari 18, 20188 yr Gamle farbrorn får väl köpa sig en ”ny” hagelbössa så ska han se att det känns bättre grattis iallafall
Publicerat Februari 18, 20188 yr Även jag gratulerar. Om inte annat det kan vara ett gott skäl för att vid kvällnigen sitta och smutta på en fin whisky t.ex. Ålder är oftast något positivt med whisky!
Publicerat Februari 18, 20188 yr Detta är en populär post. 26 minutes ago TekDr sa: Gamle farbrorn får väl köpa sig en ”ny” hagelbössa så ska han se att det känns bättre grattis iallafall Det har jag, en Boss med hanar och sidolever..... Det känns faktiskt bättre redan. Och det är innan whiskyn. T
Publicerat Februari 18, 20188 yr Får gratulera jag också! Hipp hipp....Hoppas du blir firad som det anstår...
Publicerat Februari 18, 20188 yr Hoppas du får en fin Tikka, dagen till ära <3 det finaste man kan få. Din kärlek för finskt smide går inte av för hackor Helst i .308 eller 30-06, födelsedagarnas fördelsedag
Publicerat Februari 18, 20188 yr Grattis Mister! Genom att koka blodet lite då och då så håller du dig ung! Så vi får väl starta några trådar ang 30-06:an förträfflighet lite då och då ;:P //Danielj
Publicerat Februari 18, 20188 yr Instämmer i hyllningskören, grattis på bemärkelsedagen !! Nu väntar jag på en rejäl sågning av den Tikka T3/T3x superlight stainless i 30-06 som efterlyses i en annan tråd här på forumet och inte att förglömma, en rejäl sågning av min Tikka T3x hunter i vänsterutförande och som inte eländet vore nog med det, dessutom i kaliber 6,5*55. Någon sådan sågning har jag ännu inte snubblat över.
Publicerat Februari 18, 20188 yr Detta är en populär post. Och en liten födelsedags hälsning från mig får du också: Ett par m/96 som inte har explofantamejderat (än)
Publicerat Februari 18, 20188 yr 2 hours ago Varmint sa: Hoppas du får en fin Tikka, dagen till ära <3 det finaste man kan få. Din kärlek för finskt smide går inte av för hackor Bara det är en m/65 eller en m/55 så..... På den tiden vae Tikka en premiumproducent och inte en jävla lågbudgetverksamhet. T