Publicerat Februari 18, 20188 yr 14 minutes ago Dansken sa: Och en liten födelsedags hälsning från mig får du också: Ett par m/96 som inte har explofantamejderat (än) Mata dem bara med vad de är tänkta till och gjorda för då ska du se att de inte explofantiserar oftare än en Blaser R93. /T
Publicerat Februari 18, 20188 yr Men det där är ju min replik: Det är du som ska säga att du ska du ta fram bilder på alla dom sprängda m/96 du har i arkivet Grattis i alla fall lilla gubben
Publicerat Februari 18, 20188 yr 3 hours ago Dansken sa: Och en liten födelsedags hälsning från mig får du också: Ett par m/96 som inte har explofantamejderat (än) Jag skickar med ett Björnstöd så han kan hålla riktigt stadigt då han skjuter med dom där...
Publicerat Februari 18, 20188 yr 5 hours ago Dansken sa: Grattis i alla fall lilla gubben Tack! 2 hours ago HuggyBear sa: Jag skickar med ett Björnstöd så han kan hålla riktigt stadigt då han skjuter med dom där... Behövs inte - jag kan skjuta. /T
Publicerat Februari 18, 20188 yr Detta är en populär post. 6 minutes ago pmt sa: Behövs inte - jag kan skjuta. Men en ljuddämpare för att ta rekylen kanske vore nåt ?
Publicerat Februari 18, 20188 yr 14 minutes ago Dansken sa: Men en ljuddämpare för att ta rekylen kanske vore nåt ? Börjar farbror bli dement? Jag kan skjuta och har ett par soundscope - ser faktiskt inte problemet. Recoil? Relax and enjoy!
Publicerat Februari 19, 20188 yr 9 minutes ago Sjöfaran sa: Grattis i efterskott Hellre lite sent än alldeles för tidigt som flickan sa. T
Publicerat Februari 19, 20188 yr 1 minute ago HuggyBear sa: Eller som jungfrun sade: -"De gör ont men går ändå"
Publicerat Februari 20, 20188 yr På 2018-02-19 at 10:06 pmt sa: Hellre lite sent än alldeles för tidigt som flickan sa. T Ha ha ha
Publicerat Februari 20, 20188 yr På 2018-02-18 at 18:01 HuggyBear sa: Jag skickar med ett Björnstöd så han kan hålla riktigt stadigt då han skjuter med dom där... Har du mässing plaketterna till dom där ?? ( med 2 skruvhål )
Publicerat Februari 20, 20188 yr 2 hours ago culot sa: Har du mässing plaketterna till dom där ?? ( med 2 skruvhål ) Det blir 2 virtuella skruvhål: För jag snodde bilden på nätet