Publicerat December 30, 200619 yr Välkommen hit!EDGE ??? hmmmm... "straight edge" det e ju sånt som skateboard hippies håller på med... mvh johan Tack! Edgeflyfishing.. : ;D
Publicerat December 31, 200619 yr Stockholm, Lidingö :o Där bröt jag nacken i sommras ..... :'( :- vill inte åka dit igen
Publicerat December 31, 200619 yr Stockholm, Lidingö :o Där bröt jag nacken i sommras ..... :'( :- vill inte åka dit igen :- Jösses.. vad hände?
Publicerat Januari 1, 200719 yr piratfest, rom och sjuk otur, fast jag är rak och fin nu Usch otäckt.. men skönt att det "gick bra" ändå!
Publicerat Januari 1, 200719 yr välkommen hit,sen var det ingarö inte lidingö hehe :-* Tack. Vaddå Ingarö? ???
Publicerat Januari 1, 200719 yr välkommen hit,sen var det ingarö inte lidingö hehe :-* Jag kan inte läsa, de har jag konstaterat nu :-X
Publicerat Januari 1, 200719 yr Stockholm, Lidingö :o Där bröt jag nacken i sommras ..... :'( :- vill inte åka dit igen jonne är på villovägar han bröt nacken på ingarö inte lidingö... 8)
Publicerat Januari 1, 200719 yr jonne är på villovägar han bröt nacken på ingarö inte lidingö... 8) jag är nog inte riktigt frisk än ;D
Publicerat Januari 1, 200719 yr jonne är på villovägar han bröt nacken på ingarö inte lidingö... 8) Höhö, ö som ö.. : ;D
Publicerat Januari 2, 200719 yr Hej och välkommen! Gott med fler kvinntimmer ;D ;D En 08 och flugfiskare till på köpet! ;D MVH Roggman66
Publicerat Januari 3, 200719 yr Hej och välkommen! Gott med fler kvinntimmer ;D ;D En 08 och flugfiskare till på köpet! ;D MVH Roggman66 Tack för välkomnande från kvinntimret! ;D
Publicerat Januari 3, 200719 yr Tack!Finns nog många som du... tycker det kryllar.. ;-) Stockholm, Lidingö. Du kan ju vara bra för det... *välkomnar*
Publicerat Januari 3, 200719 yr Hej Sarah. Nu får jag skämmas lite :-[ Här borde jag ha hälsat dig välkommen för länge sedan... :- Nåja, du vet ju att du är mer än varmt välkommen. Här på Jaktsidan är vi ett skönt gäng :-* MVH B
Publicerat Januari 3, 200719 yr Hej Sarah.Nu får jag skämmas lite :-[ Här borde jag ha hälsat dig välkommen för länge sedan... :- Nåja, du vet ju att du är mer än varmt välkommen. Här på Jaktsidan är vi ett skönt gäng :-* MVH B Hej, You I know! :-) Inget å skämmas för - tack ändå!! :-*