Publicerat Januari 6, 200719 yr Hej och välkommen! Kul med en "betong-jägare" till! Var skall du skjuta examen? Gjorde det själv på Rosersberg, tyckte att de var toppentrevliga där. Hur som helst, lycka till!
Publicerat Januari 6, 200719 yr "Nämen HEJ välkommen!" Kul att du är här också! Hälsa gubben! Hej Jakob!! Kul att "se" dig igen, det var sköj sist. Hälsningen framförs strax, han sitter vid bindstädet..
Publicerat Januari 6, 200719 yr Hej och välkommen!Kul med en "betong-jägare" till! Var skall du skjuta examen? Gjorde det själv på Rosersberg, tyckte att de var toppentrevliga där. Hur som helst, lycka till! Hej! Tack för välkomnande. Hoppas kunna skjuta på skyttebanan vid Elfvik här på ön.
Publicerat Januari 6, 200719 yr Hej Jakob!! Kul att "se" dig igen, det var sköj sist. Hälsningen framförs strax, han sitter vid bindstädet.. Hmm.. får man fråga vilken flugask den nybundna flugan skall hamna i?
Publicerat Januari 6, 200719 yr Hej Jakob!! Kul att "se" dig igen, det var sköj sist. Hälsningen framförs strax, han sitter vid bindstädet.. Åhh vad sugen jag är på att ta upp flugbindningen igen......Det är kul och rogivande...Fast man saknar plats >
Publicerat Januari 7, 200719 yr Hmm.. får man fråga vilken flugask den nybundna flugan skall hamna i? Nån av hans.. antar jag..
Publicerat Januari 7, 200719 yr Åhh vad sugen jag är på att ta upp flugbindningen igen......Det är kul och rogivande...Fast man saknar plats > Här är en garderob modifierad till flugbindningshörna, ytterst praktiskt med två klåfingriga barn. ;D