Publicerat Mars 20, 20188 yr På 2018-03-18 at 10:31 Dansken sa: Om hägnen blir mindre blir det lättare att träffa- och "trofe'erna" skadas inte Tycker det ser ut som han är i färd med att skjuta sönder ”trofén”
Publicerat Mars 20, 20188 yr Notera även det branta pistolgrepp... aja- baja, det har Thorsell inte sett
Publicerat Mars 20, 20188 yr 26 minutes ago Slommen sa: Respekt mannen. Hur gammal är du? Kroppen börjar känna av en del krämpor nu. Men sinnet är ungt!
Publicerat Mars 20, 20188 yr Författare 2 hours ago TekDr sa: Tycker det ser ut som han är i färd med att skjuta sönder ”trofén” Alla respektabla bisontroféer SKA ha minst ett hål i pannbenet!
Publicerat Mars 20, 20188 yr 2 minutes ago qvarnhill sa: Alla respektabla bisontroféer SKA ha minst ett hål i pannbenet! Jag har sett en högst respektabel guldbock med hål i pannbenet också... slipper nog gärna det på sånt jag själv ska ha
Publicerat Mars 20, 20188 yr Författare 18 minutes ago TekDr sa: Jag har sett en högst respektabel guldbock med hål i pannbenet också... slipper nog gärna det på sånt jag själv ska ha Jo men nu var det bison vi talade om... Liiiite skillnad!
Publicerat Mars 21, 20188 yr Visent är ju släkt med myskoxe och såna finns ju vilt i härjedalen. Nog hade det varit kul med ännu ett högvilt i skogen. Tror inte att det är något fel på köttet på någon av dem.
Publicerat Mars 21, 20188 yr På 2018-03-20 at 21:04 qvarnhill sa: Jo men nu var det bison vi talade om... Liiiite skillnad! Inte för bocken