Publicerat November 26, 20196 yr Är det skyttemässing då inte är i takt med bössan ? Annars borde det vara en rätt smal sak att fälla in det som ligger ovanför trät kring tang och bakre del av varbygel. Tycker den lyfte rejält med det du gjorde, med en nätskärning så skulle den lyfta ett snäpp till.
Publicerat November 26, 20196 yr Författare 6 minutes ago Järven sa: Är det skyttemässing då inte är i takt med bössan ? Annars borde det vara en rätt smal sak att fälla in det som ligger ovanför trät kring tang och bakre del av varbygel. Tycker den lyfte rejält med det du gjorde, med en nätskärning så skulle den lyfta ett snäpp till. Det är skyttemässigt som vi inte spelar i takt, trät är jag rätt nöjd med, även om jag håller med om att lite nätskärning hade suttit på sin plats. /Patrik
Publicerat November 27, 20196 yr Författare Detta är en populär post. Bytte in Gibbsen mot en FN-bock. Visst slitage, så det kanske blir en projekttråd på den med. Cirkeln är sluten.
Publicerat November 28, 20196 yr Författare Just now Christian N sa: Vad tyckte handlaren att den var värd o var står den nu? /C Bytte in den för vad jag gav för den 4900:- Står hos Värnamo vapen. (Samma ställe jag köpte den på) Jag fixade aldrig glappet i den på riktigt utan nöjde mig med att en mässingsshim rätade upp allt. Hade jag ordnat med det så hade jag nog kunnat propsa på mer pengar, men just nu är det ändå mest hobbyarbete som är gjort.