Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

George Gibbs snikrenovering

Featured Replies

Publicerat

Är det skyttemässing då inte är i takt med bössan ?

Annars borde det vara en rätt smal sak att fälla in det som ligger ovanför trät kring tang och bakre del av varbygel.

Tycker den lyfte rejält med det du gjorde, med en nätskärning så skulle den lyfta ett snäpp till. :smile:

• Svar 54
  • Visningar 8,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Grovt tillslipat och så har jag lagt på lite lim som får härda till i morgon. Kanske att limknekten är lite i klumpigaste laget, men jag hittade ingen annan som var lång nog. /Patrik

• Borde hålla ihop ett tag till Nu är det bara några timmar med slippapper kvar samt passa in tången lite. Ny bakkappa borde komma i morgon eller övermorgon med posten.   /Patrik

• Det blev inga häftiga epoxylim eller liknande utan ett av mina favoritlim. Titebond 3, ett tämligen vanligt vattenlösligt trälim. Jag har limmat ihop bl.a ett dussin laminerade pilbågar med det här li

Posted Images

Publicerat
  • Författare
6 minutes ago Järven sa:

Är det skyttemässing då inte är i takt med bössan ?

Annars borde det vara en rätt smal sak att fälla in det som ligger ovanför trät kring tang och bakre del av varbygel.

Tycker den lyfte rejält med det du gjorde, med en nätskärning så skulle den lyfta ett snäpp till. :smile:

Det är skyttemässigt som vi inte spelar i takt, trät är jag rätt nöjd med, även om jag håller med om att lite nätskärning hade suttit på sin plats.

/Patrik

Publicerat

Vad tyckte handlaren att den var värd o var står den nu? /C 

Publicerat
  • Författare
Just now Christian N sa:

Vad tyckte handlaren att den var värd o var står den nu? /C 

Bytte in den för vad jag gav för den 4900:- Står hos Värnamo vapen. (Samma ställe jag köpte den på)

Jag fixade aldrig glappet i den på riktigt utan nöjde mig med att en mässingsshim rätade upp allt. Hade jag ordnat med det så hade jag nog kunnat propsa på mer pengar, men just nu är det ändå mest hobbyarbete som är gjort.