Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bastande hundar (och katter)??

Featured Replies

Publicerat

Här är kräken!  ;D

post-1121-1167661490_thumb.jpg

post-38-1167661490_thumb.jpg

Publicerat
  • Författare
Här är kräken!  ;D

Nååå så söta!! :D  Jag vill oxå ha en röd katt!!

Publicerat

Ja, den röda är mer som en hund. Han sitter och tigger vid matbordet och kan sitta fint.  :D

Publicerat

Min sambo har en röd honkatt, den är definitivt inte som en hund.Spottar o fräser så fort jag närmar mig den. Synd terriern är så väluppfostrad

Publicerat
Min sambo har en röd honkatt, den är definitivt inte som en hund.Spottar o fräser så fort jag närmar mig den. Synd terriern är så väluppfostrad

Haha

Ja, men en arg katt är inget att leka med för en terrier heller.  ;)

Publicerat
  • Författare
Ja, den röda är mer som en hund. Han sitter och tigger vid matbordet och kan sitta fint.  :D

Haha, det låter som mina.. :D  De sitter oxå vid bordet och tigger och försöker göra sig så fina som möjligt för att få smaka... :D

Publicerat
  • Författare

Haha, den kanske är avundsjuk!! Eller så kanske hon bara gillar tjejer!! :D 

Min systers sambo hade en honkatt som var så fruktansvärt avundsjuk på min syster, hon fick knappt röra i den och så fort hon gick nära sambon var katten där och försökte köra bort henne!!  Sen fick jag ta över katten när de flyttade och inte kunde ha den kvar, och nog kunde katten vara rätt så go och mysig mot mig ibland, men nog blev hon ändå min sambos katt.. Hon är en sån som bara gillar killar.. Mitt ex fick ta henne för nåt år sedan eftersom hon blev så fäst vid honom när han var kattvakt och nu vaktar hon honom som en hök!! :D

Publicerat

Min systers sambo hade en honkatt som var så fruktansvärt avundsjuk på min syster, hon fick knappt röra i den och så fort hon gick nära sambon var katten där och försökte köra bort henne!!  Sen fick jag ta över katten när de flyttade och inte kunde ha den kvar, och nog kunde katten vara rätt så go och mysig mot mig ibland, men nog blev hon ändå min sambos katt.. Hon är en sån som bara gillar killar.. Mitt ex fick ta henne för nåt år sedan eftersom hon blev så fäst vid honom när han var kattvakt och nu vaktar hon honom som en hök!! :D

;D

Publicerat

;D ;D ;D

Publicerat
Tjöt hon till då när hon körde nosen i spisen  Det är ju ett känsligt omr. på hunden har jag för mig.

Nää, inte speciellt.. Hon fnös till och gned sig över nosen med tassarna, hon fattade nog att det var självförvållat ;D Efter en stund stod hon där igen men då på lite behörigare avstånd ;)

Publicerat
Nää, inte speciellt.. Hon fnös till och gned sig över nosen med tassarna, hon fattade nog att det var självförvållat ;D Efter en stund stod hon där igen men då på lite behörigare avstånd ;)

Haha, men hon stötte inte till spisen en gång till med nosen!

:D

Publicerat

Joop, men inte just den dagen :o Hon var helt hopplös som jakthund och var förmodligen den första hund som vi haft med noskvalster. Hon kunde springa och gnida nosen fram och tillbaka mot heltäckningsmattan i hallen vända efter vända.

De "inåtvända" snarkningarna var vardagsmat vilket gjorde att hon liknade en gris ännu mer.

Veterinären hade ingen bot på detta då så hon försökte väl helt enkelt att bränna bort kvalstrena ;D ;D

Publicerat
Joop, men inte just den dagen :o Hon var helt hopplös som jakthund och var förmodligen den första hund som vi haft med noskvalster. Hon kunde springa och gnida nosen fram och tillbaka mot heltäckningsmattan i hallen vända efter vända.

De "inåtvända" snarkningarna var vardagsmat vilket gjorde att hon liknade en gris ännu mer.

Veterinären hade ingen bot på detta då så hon försökte väl helt enkelt att bränna bort kvalstrena ;D ;D

En del brukar lära sig vad som gör ont, men inte den här tydligen.

Det var väl antagligen det som kanske försökte med. ;D