Publicerat Juli 21, 20188 yr Författare 10 minutes ago sidelock sa:Det mesta går. Snyggt, riktigt snyggt??. Jag tillhör ju numera Drilling gänget jag också. Ser riktigt mycket fram mot att få plocka fram 12/7-57an. Men som sagt var det ena goa skämmer ju inte det andra. Så en söt liten 20a med extra kombisett den är också välkommen
Publicerat Juli 21, 20188 yr 5 hours ago Sjöfaran sa: ? Tobias vilken kombi är mest ok att skjuta hagel med? Finns det kombi som är helt ok att stå å krossa duvor med?? De flesta, sålänge de passar och inte är allt för skumt balanserade, men mind you - det är i första hand ett purchvapen. Görs de rätt stockas och balanseras de efter det. T
Publicerat Juli 21, 20188 yr Författare 4 hours ago pmt sa: De flesta, sålänge de passar och inte är allt för skumt balanserade, men mind you - det är i första hand ett purchvapen. Görs de rätt stockas och balanseras de efter det. T Gött, tack för den infon Tobias. Vågar man fråga vilken som är PMTs favorit kombi??
Publicerat Juli 22, 20188 yr 10 hours ago Sjöfaran sa: Vågar man fråga vilken som är PMTs favorit kombi?? Jadå, fråga du. T
Publicerat Juli 22, 20188 yr Författare 3 hours ago pmt sa: Jadå, fråga du. T ? Så Tobias vilken föredrar farbror ????
Publicerat Juli 22, 20188 yr Om vi tar mer moderna kreationer så: Sauer 54, gamla Blaser ES, lite äldre Heym de flesta österrikare om de inte stockar tomtetyskt. Pratar vi pre 1945 så är det mer en fråga om vad tyskt/österrikiskt man kan hitta sett till skick och kaliber, relativt en mer praktiska behov. T
Publicerat Juli 22, 20188 yr Författare 1 hour ago pmt sa: Om vi tar mer moderna kreationer så: Sauer 54, gamla Blaser ES, lite äldre Heym de flesta österrikare om de inte stockar tomtetyskt. Pratar vi pre 1945 så är det mer en fråga om vad tyskt/österrikiskt man kan hitta sett till skick och kaliber, relativt en mer praktiska behov. T Gött. Sauer 54an är jag själv lite svag för?
Publicerat Juli 22, 20188 yr 38 minutes ago Sjöfaran sa: Gött. Sauer 54an är jag själv lite svag för? Sist jag kollade stog det en hos kjell i sjöbo.
Publicerat Juli 22, 20188 yr Författare 2 hours ago sidelock sa: Sist jag kollade stog det en hos kjell i sjöbo. http://interjakt.com/produkt/sauer-sohn-bbf54/ den hade också varit helt ok för Jej.....
Publicerat Juli 22, 20188 yr 4 minutes ago Sjöfaran sa: http://interjakt.com/produkt/sauer-sohn-bbf54/ den hade också varit helt ok för Jej..... Den är inte ok, ingen rand på patronen.
Publicerat Juli 23, 20188 yr Författare 4 hours ago sidelock sa: Den är inte ok, ingen rand på patronen. De har du iåförsig helt rätt i...... Skit och. Men hade det varit 5;6-52r så hade det varit helt ok?