Publicerat Juli 23, 20188 yr Nu fattas bara en vacker lätt svs i skåpet - tidigare sökt bli ägare av en hva 310 lyx men konstiga kolvar på flera av dem - visst finns det bättre alternativ om man skall spendera upp till 40 000 på en vacker klassisk svs - några bra förslag?
Publicerat Juli 24, 20188 yr Författare Hej - tack för snabbt svar Baker ? Känner jag inte till (än) men det kan ju bero på min okunskap och inte på att Baker är okända Kan du ge lite mer bakgrund på vapnet , vikt,kolvmått, piplängd mvh
Publicerat Juli 24, 20188 yr Författare Hej - tack för snabbt svar Baker ? Amerikanskt ? Tveksamt vill helst ha en britt eller en fin sauer&sohn alt annan sidolås typ aya eller perazzi svs mvh
Publicerat Juli 24, 20188 yr 8 minutes ago Garmin68 sa: Hej - tack för snabbt svar Baker ? Amerikanskt ? Tveksamt vill helst ha en britt eller en fin sauer&sohn alt annan sidolås typ aya eller perazzi svs mvh Det fanns en gammal brittisk tillverkare som hette FT Baker, och en som hette FP Baker, så en britt är det säkert?
Publicerat Juli 24, 20188 yr Om du inte ska ha en ”pmt-bössa” så får jag habegär av kompisens Beretta 486 Parabello med engelsk kolv och 76pipor i 20. Kostar 40+någonting om jag inte minns fel.
Publicerat Juli 24, 20188 yr 11 hours ago pmt sa: Jag har en Baker till salu..... T När kommer Bossen med hanar ut då?
Publicerat Juli 24, 20188 yr 11 hours ago pmt sa: Jag har en Baker till salu..... T 59 minutes ago M-Ola sa: FP Baker SLNE Cased Det skulle vara roligt att se fler, och mera högupplösta bilder på den?
Publicerat Juli 25, 20188 yr På 2018-07-24 at 09:37 sidelock sa: När kommer Bossen med hanar ut då? My precioussssss....... Typ, från mitt dödsbo. T
Publicerat Juli 25, 20188 yr På 2018-07-24 at 10:04 KJE81 sa: Det skulle vara roligt att se fler, och mera högupplösta bilder på den Visst, maila tobias@shotguns.se så ska jag leta upp lite högupplöst. T
Publicerat Juli 25, 20188 yr 2 hours ago pmt sa: Visst, maila tobias@shotguns.se så ska jag leta upp lite högupplöst. T Skickat ett mail nu?
Publicerat Juli 26, 20188 yr 13 hours ago pmt sa: My precioussssss....... Typ, från mitt dödsbo. T Har farbror lust att komma på motionsfri semester med mycket spiddekauga?
Publicerat Juli 26, 20188 yr 17 hours ago KJE81 sa: Skickat ett mail nu? du bör ha ett mail snart..... /T
Publicerat Juli 26, 20188 yr 5 hours ago sidelock sa: Har farbror lust att komma på motionsfri semester med mycket spiddekauga? Pffffff........ /T
Publicerat Juli 26, 20188 yr 2 hours ago pmt sa: Pffffff........ /T Några bilder på skönheten i inköpstråden då?
Publicerat Juli 26, 20188 yr 2 hours ago sidelock sa: Några bilder på skönheten i inköpstråden då? Hon är lite blyg...... /T
Publicerat Augusti 4, 20188 yr Detta är en populär post. På 2018-07-26 at 17:16 sidelock sa: Några bilder på skönheten i inköpstråden då? Eftersom du tjatar så..... www.shotguns.se/BossHammer1.JPG www.shotguns.se/BossHammer2.JPG Jag tyckte det var synd att komprimera bilderna så de är högupplösta så du kan få njuta av gravyren - som är snuskigt välhuggen. Ain't that a pretty thing? /T
Publicerat Augusti 4, 20188 yr 1 hour ago pmt sa: Eftersom du tjatar så..... www.shotguns.se/BossHammer1.JPG www.shotguns.se/BossHammer2.JPG Jag tyckte det var synd att komprimera bilderna så de är högupplösta så du kan få njuta av gravyren - som är snuskigt välhuggen. Ain't that a pretty thing? /T Kul med en sidelever också, riktigt fin?
Publicerat Augusti 4, 20188 yr 2 hours ago pmt sa: Eftersom du tjatar så..... www.shotguns.se/BossHammer1.JPG www.shotguns.se/BossHammer2.JPG Jag tyckte det var synd att komprimera bilderna så de är högupplösta så du kan få njuta av gravyren - som är snuskigt välhuggen. Ain't that a pretty thing? /T Hatchet Harrys bössa Så skall gravyr se ut, ingen skör bulinogravyr, inga sagodjur från Von Münchhausens äventyr eller tomtetysk gravyr i djup relief huggen med dremel. Guldinläggningar och infattade ädelstenar går också fetbort. Jag tycker även att bra utförd rose and scroll eller en sansad acanthus scroll är trevligt.
Publicerat Augusti 8, 20188 yr Författare Ingen som har ngn lätt britt stående eller en förkrigs tysk sbs har kikat på en Aya även om det är fina bössor så känns det lite oortodox med en spanjor
Publicerat Augusti 8, 20188 yr På 2018-08-04 at 09:59 pmt sa: Eftersom du tjatar så..... www.shotguns.se/BossHammer1.JPG www.shotguns.se/BossHammer2.JPG Jag tyckte det var synd att komprimera bilderna så de är högupplösta så du kan få njuta av gravyren - som är snuskigt välhuggen. Ain't that a pretty thing? /T Ska slagstiftet hänga ut på det viset? ?
Publicerat Augusti 8, 20188 yr Finns förmodligen ingen returfjäder på denna variant av pang, då ser det ur så där, men vad vet väl jag. /C
Publicerat Augusti 8, 20188 yr Är det samma funktion på de stiften som på nyare bockar där dom är "flytande"?