Publicerat Augusti 8, 20187 yr 2 hours ago sidelock sa: Ska slagstiftet hänga ut på det viset? ? Ja, i allra högsta grad. Gör dom inte det är det något som är väldig, väldigt fel..... T
Publicerat Augusti 8, 20187 yr 2 hours ago Garmin68 sa: Ingen som har ngn lätt britt stående eller en förkrigs tysk sbs Jo..... T
Publicerat Augusti 9, 20187 yr 4 hours ago KJE81 sa: Se inlägg #2 ? Äntligen någon som kan tänka själv! Dessvärre är Bakern såld, har inte hunnit med att uppdatera...... T
Publicerat Augusti 9, 20187 yr Att den ena var Bakern fattar jag väl men den lätta tysken var jag också sugen att se. Nu var det någon som svarade "ja" på fågan om han hade en lätt Britt eller en förkrigstysk. Om svaret var "ja" och syftade på britten, förkrigstysken eller båda bössorna framgick ju inte så jävla tydligt. Men, om det var så (ja, på både britten och tysken), då ville jag gärna se den gamla förkrigstysken också (som dessutom inte skall särskrivas). Läsa kan jag. Tänka ganska bra också ?
Publicerat Augusti 10, 20187 yr 5 hours ago josc72 sa: Att den ena var Bakern fattar jag väl men den lätta tysken var jag också sugen att se. Nu var det någon som svarade "ja" på fågan om han hade en lätt Britt eller en förkrigstysk. Om svaret var "ja" och syftade på britten, förkrigstysken eller båda bössorna framgick ju inte så jävla tydligt. Men, om det var så (ja, på både britten och tysken), då ville jag gärna se den gamla förkrigstysken också (som dessutom inte skall särskrivas). Läsa kan jag. Tänka ganska bra också ? Jag ska plåta den i helgen. T