Publicerat Augusti 3, 20187 yr Det vart ingen middag ikväll och efter några öl så är jag liiiit sugen på lite käk. Nej jag är inte full (lite kanske), bara sugen. Och i denna tråd så finns inte ring mat!!!!!. Jag har en konstig känsla av att Oriant kommer att skriva en del i denna tråd?.
Publicerat Augusti 3, 20187 yr När jag är sugen på nåt brukar jag steka en köttbit (gärna nåt man kan äta rare) och bara äta kött med bbq sås...
Publicerat Augusti 3, 20187 yr Författare 8 minutes ago TekDr sa: När jag är sugen på nåt brukar jag steka en köttbit (gärna nåt man kan äta rare) och bara äta kött med bbq sås... Allt är fryst. Men Bacon tinar snabbt.
Publicerat Augusti 3, 20187 yr Detta är en populär post. Stekt bacon stekt ägg på rostad macka.........
Publicerat Augusti 3, 20187 yr 5 minutes ago Ken1 sa: Stekt bacon stekt ägg på rostad macka......... Jsg tänkte exakt på samma sak! Gotti!
Publicerat Augusti 3, 20187 yr Författare Nu ser jag att Hippen vaknat, så jag måste nog poäntera att i denna tråd gäller det inte att få frugan sugen med diverse olika drinkar?. utan här skall vi tillfredställa oss själva med fylleMAT.
Publicerat Augusti 3, 20187 yr Författare 9 minutes ago sidelock sa: Lite mer hår än Orjant. Men jävlar vad sliten han ser ut, men han har nog haft kul kvällen innan.
Publicerat Augusti 3, 20187 yr 24 minutes ago faxe sa: Allt är fryst. Men Bacon tinar snabbt. Har aldrig hindrat mig. Man tinar i micron med fingerspetskänsla ?
Publicerat Augusti 3, 20187 yr Författare 25 minutes ago Ken1 sa: Stekt bacon stekt ägg på rostad macka......... Brukar jag göra till frukost + en burk vita bönor på helgerna
Publicerat Augusti 3, 20187 yr Uppstekta kroppkakor med skirat smör och lingonsylt..... Icas färdiga funkar kanon. (med xtra bacon förstås)
Publicerat Augusti 3, 20187 yr Författare 5 minutes ago Ken1 sa: Uppstekta kroppkakor med skirat smör och lingonsylt..... Icas färdiga funkar kanon. (med xtra bacon förstås) Ica har inte hemlevrans och jag skall inte köra nu
Publicerat Augusti 3, 20187 yr Snabblösningen för min del när öl intagits på fastande mage och behöver stabiliseras: Smöra bröd, ketchupera ytan samt krydda med tex vitlök och peppar. Täck med ost och mikra. Servera med inlagd gurka och mjölk.
Publicerat Augusti 3, 20187 yr 1 minute ago faxe sa: Ica har inte hemlevrans och jag skall inte köra nu inga bra kamrater i närheten eller är dom i samma sits??????
Publicerat Augusti 3, 20187 yr Författare 5 minutes ago sidelock sa: Täck med ost och mikra. Jag läst lite fel där, såg Mike först?.
Publicerat Augusti 3, 20187 yr Varma mackor i ugn. En killer....... Bara ta vad som finns i kylskåpet....
Publicerat Augusti 3, 20187 yr Författare 5 minutes ago Ken1 sa: inga bra kamrater i närheten eller är dom i samma sits?????? Bra de snåla jävlarna kan dra åt helvete. Nu går jag ut i köket och börjar steka på gul och charlottenlök, becon bland kantareller!
Publicerat Augusti 3, 20187 yr 3 minutes ago faxe sa: Jag läst lite fel där, såg Mike först?. Han är så väl impregnerad med rök, salt och fett så han duger utmärkt som bacon om du skivar tunnt.
Publicerat Augusti 3, 20187 yr Detta är en populär post. Fräs bacon svamp i en ugnsäker stekpanna. 3 ägg 3msk grädde vispa ihop med en tsk oregano salt peppar slå i stekpannan. Nästan klart strö över ost och in u ugnen en stund. Omelett med pizza smak
Publicerat Augusti 3, 20187 yr 57 minutes ago Ken1 sa: Stekt bacon stekt ägg på rostad macka......... Om man vill så kan man fylla på med valfri svamp och skivad korv jag föredra bra falukorv och kantareller sen lite rödbetor och smörgåsgurka
Publicerat Augusti 3, 20187 yr 1 minute ago killer_mouse sa: Om man vill så kan man fylla på med valfri svamp och skivad korv jag föredra bra falukorv och kantareller sen lite rödbetor och smörgåsgurka ju mer gott desto bättre fyllemat ?????
Publicerat Augusti 3, 20187 yr Råstekt, potatis och knaprigt bacon är aldrig fel! Eller en baconsani, dvs en bacon macka, knaperstekt bacon, smöra en fralla/tjockskivabröd, ös på med bacon och ett par skivor ost och sen bara mata magen!!
Publicerat Augusti 3, 20187 yr Snyft snyft tittade i min kyl/frys inga ägg inget bacon eller svamp inte heller falukorv ?
Publicerat Augusti 3, 20187 yr Fyllekäket nummer 1, Poutin. Pommes, brunsås/gravy och små bitar av ost. Detta kav stilla var mans fyllehunger. /Willy