Publicerat Januari 9, 200719 yr Så om jag säljer den till MKJ så hamnar jag i din goda bok? Iövrigt så är inte utvecklingen i denna tråd helt positiv.. > /Mr P
Publicerat Januari 9, 200719 yr MKJ ??? jag trodde att han var helt allergisk mot klass 2 kalibrar överhuvudtaget. Du är redan i min goda bok oavsett vad du gör :-* känns det lite bättre nu? /Micke
Publicerat Januari 9, 200719 yr Jeg er vel litt i ferskeste laget til å ønske deg velkommen inn, men lar det stå sånn likevel. Velkommen skal du være. Forøvrig begynner denne tråden å få et "reality-showpreg" over seg. Interessant... ;D
Publicerat Januari 9, 200719 yr JAMEN HALLÅ DÄR.. SÅ J-LA KUL ÄR DET VÄL INTE ??? ??? ;D ;D ;D Mr Mauser.. tror det var Mrs MKJ som skulle ha min eminenta bössa isf men inget är spikat. Mvh!
Publicerat Januari 10, 200719 yr Halli Hallå! Äntligen något/on som får Herr H att vakta tungan lite grann, eller kanske inte förresten...hursom välkommen! ;D ;D
Publicerat Januari 10, 200719 yr Mrs P. Välkommen hit till detta eminenta forum. Kanske Herr Stolps nej ursäkta Herr Höftskott blir lite ödmjukare framöver. Kul med fler som gillar Zoegas.