Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tips på blöt/ riktigt slö kula i 22 lr?

Featured Replies

Publicerat
  • Författare
Kul! Tog ni inte en sväng bort till Fasanbacken???? Där lär du kunna skjuta dej trött..

Förövrigt stod det klart för mej att jag under rätt lång tid förväxlat dej med din bror, ren tur att jag inte skämde ut mej förra helgen då bror din var med och körde lastare på jakten...

Mvh!

Ja det var riktigt skoj ;D Vi åkte bort till "skithögen" borta vid stjärnhusbacken/fasanbacken(tror jag det heter), där finns det alltid mycket fågel, speciellt på morgonen. Har tjatat på farsan att vi ska åka dit o försöka skjuta nåt men än har det inte blivit nå ::) Han är lite klen ;) ;D Får väl se framåt våren, där finns det alltid fågel, och skjuta får vi, så det är helt upp till farsan  ::) ;D Ha de gött alla
Publicerat

Kan du inte hänga på nya eleven? Surrade med chefen, nya eleven lär ju vara lite småsugen på jakt om jag förstod saken rätt..  ;D Bäst är väl att passa på efter slakt och kan sedan parkförvaltaren  ;D ;D låta bli att gräva ned innehållet i containern ett dygn så lär ni få skjuta er trötta!!! Funderat på att köra dit och smälla på kråkorna så många gånger men aldrig "kommit till skott" så att säga. Jag kanske ska ta "parkförvaltaren" i örat och leda ut honom en morgon så lär du få elda på lite  ;D

Blir nog lite avfall i morgon tror jag..

Om inte annat så drar det snart ihop sig för nya äventyr i Häverö, sugen?

Mvh!

Publicerat
  • Författare

Jo det skulle nog kunna gå :) Har inte träffat den nya eleven, men det lär jag la göra nån gång ;D Ska fortsätta tjata på faderskapet, så får vi la se hur det blir ::) ;D Vi hade planerat att ge oss dit, men då kom snön dagen innan ??? >:(

Häverö? Hell yeah ;D ;D

Publicerat
Jo det skulle nog kunna gå :) Har inte träffat den nya eleven, men det lär jag la göra nån gång ;D Ska fortsätta tjata på faderskapet, så får vi la se hur det blir ::) ;D Vi hade planerat att ge oss dit, men då kom snön dagen innan ??? >:(

Häverö? Hell yeah ;D ;D

Han börjar 15:e februari så han är inte på plats än.. Hans far jobbar på ett annat gods, träffade honom i somras då Calle och han böt hägngrisar.. rätt kul kille! Undrar om inte hans pojk var med då förövrigt.. Var sugen på att börja smälla på kråkorna här i förrgår då det var plusgrader och störtskönt ute men så kom kylan. I morse när jag slutade jobbet så hörde jag talgoxarna sitta och tuta vår så det är helt klart på gång!

Mvh!