Publicerat Januari 27, 200719 yr http://www.mossberg.com/new.asp?section=productsHur är mossberg i funktion och kvalite? fanns åtminstone förr en massa trevliga kit att bygga om den för att bli smidig : Mossberg Har säkringenn plaserad där den ska vara = på kolvhalsen Dom flästa andra pupar ar den i frabyglen veket är besvärligare att koma åt snapt Vilket leder till att man kan både misa att säkra och osäkra Det senara är ju inte väre än ett misat tillfäle :- medans det osäkrat kan leda till otrevligheter > :'( Säkerheten är ju A och O ALLTID Men änu viktigare i ett trångt gömsle Så Det som jag anser först och främst talar för Mossberg är säkringen 835:an tar 12/89 och har lösa choker Jag har en Mossberg-pump......sjukt kul som leksak....nackdelen är att den inte har choker och är borrad som cylinder eller med lite god vilja kanske kvarts borrning. Skjutit mest slug med den och den presenterar mkt fina bilder trots slätborrad pipa. Kan tänka mig att sälja den och om intresse finns så hör av dig.Ursäkta en sunkiga bildkvaliteten. Även min presenterar mkt fina träfbilder med slug (5 inom en lerduvas storlek på 80m)
Publicerat Maj 2, 200719 yr Författare Mossberg Har säkringenn plaserad där den ska vara = på kolvhalsen Dom flästa andra pupar ar den i frabyglen veket är besvärligare att koma åt snapt Vilket leder till att man kan både misa att säkra och osäkra Det senara är ju inte väre än ett misat tillfäle :- medans det osäkrat kan leda till otrevligheter > :'( Säkerheten är ju A och O ALLTID Men änu viktigare i ett trångt gömsle Så Det som jag anser först och främst talar för Mossberg är säkringen 835:an tar 12/89 och har lösa choker Även min presenterar mkt fina träfbilder med slug (5 inom en lerduvas storlek på 80m) Hur är det då?? Jag har hört att man BARA ska köra 89 patroner i 89 patronläge. Eller kan man lägga i 70 och 76 också ???
Publicerat Maj 4, 200719 yr vill du prova en härlig pump ska du pröva min browning stalker risken är att du blir tvungen att köpa en.
Publicerat Maj 5, 200719 yr Författare Jag testar gärna någon gång! ;D Men nu känns det som prio 1 att börja skjuta bra med min bock.
Publicerat Maj 5, 200719 yr Mossberg gjordde åtminstone förr pumpar, kvalite och tillförlitlighet vet jag inget ommen det fanns väldigt gott om tillbehör ;D pistolgrepp, värmeskydd mm rena hollywood bössan.
Publicerat Maj 13, 200719 yr Någon som har erfarenheter av Baikals pump? Mp-153 heter den väl... Har sett en video på internet där en person testar en sån bössa. Doppar den i en isvak, kletar in den med lera och andra "misshandlingar". Men den funkar fint ändå Baikal är ju billigt, men jag har aldrig hört något negativt angående funktionen i Baikals bössor heller. Har ni? ??? Menar du den här filmen? http://www.svmag.com/test_baikal.wmv Det är ju en halvautomat! 8)