Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

En internationell studsare från Tjeckoslovakien och andra projekt!

Featured Replies

• Svar 224
  • Visningar 37,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Nu har jag satt ihop allt. Jag är väldigt nöjd! Tycker slutstycket är tillräckligt polerat.

• Gjorde färdigt ena sidan, nyfiken som man är hade jag på lite olja också. Tycker det blev ok för en glad amatörs debut! 

• Framsteg, det är lurigare att skära och få det rakt på framstocken där det är mer rundat! Börjat lägga till borden men allt ska borstas ur, putsas lite till och hörnen ska göras klart.

Posted Images

Publicerat

Snyggt!

Helt perfekt stock då fibrerna löper rakt igenom hela. Mycket stark!

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Har fått hem ebenholts, funderar på om man kanske skulle göra en liten schnabel på denna? Kolven i övrigt har ju det stuket. Annars blir det en ganska ”Plain” form som på ZGn. 

Publicerat
  • Författare

Lite framsteg med ebenholts. Slutstycket är lite polerat och börjar se anständigt ut. Måste säga att jag gillar bössan skarpt, otroligt nätt mekanism!

79763E0A-2A13-4186-8818-D8F07D7669D6.jpeg

0243F548-381E-43B0-9F94-F9D461678CB4.jpeg

93428D6B-3614-4142-AFEB-D520541B3AFE.jpeg

Publicerat
  • Författare

Montera ihop, dra dit diopter och stolpkornet och det är i stort sett klart, möjligen fräscha upp nätskärningen lite mer.872AC41D-DC63-4CFB-AAB2-DB41D68657A4.thumb.jpeg.18d48a4d9add246c5a11511d97057f44.jpeg0D97E7E8-267E-4EA9-A881-A856816152D6.thumb.png.353f97999d7420d0946b9701071a9631.png

• 2 months later...
Publicerat

Riktigt vackert!👍🙂

• 1 month later...
Publicerat

Den blev fin som fan.

Snyggt jobbat. 👍

• 1 month later...
Publicerat
  • Författare

Jag har börjat fundera på att skaffa en fulkostym till ZG:n. Jag har en svart Bell and Carlsson medalist till m98 som är över från en tidigare bössa. Den behöver anpassas lite och den är urtagen för att följa tumurtaget i en m98. Men det går nog att åtgärda med lite svartfärgad epoxi eller bäddmassa. Tänkte först ha den som extrakolv till 146:an men den är även urtagen för böjt slutstyckeshandtag och det skulle bli ännu mer att fylla igen. 

• Givdul changed the title to En internationell studsare från Tjeckoslovakien och andra projekt!
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...
  • 2 months later...
Publicerat

Har du fått tag i mycket ttsx kulor?

Tänkte bara att det är trist ta fram laddning och sen går det inte köpa fler.

Nu när jag läser din tråd kommer jag ihåg att jag skulle skicka bilder åt en på min 9,3a som han var intresserad köpa.

Publicerat
  • Författare
1 hour ago karelsk blandning sa:

Har du fått tag i mycket ttsx kulor?

Tänkte bara att det är trist ta fram laddning och sen går det inte köpa fler.

Nu när jag läser din tråd kommer jag ihåg att jag skulle skicka bilder åt en på min 9,3a som han var intresserad köpa.

Köpte en ask för något år sedan, ville inte köpa på mig mer innan jag provat. Har resterande laddade nu så om jag är nöjd med resultatet i vilt får jag köpa mer så småningom, eller likande kula.

Publicerat
1 hour ago Givdul sa:

Köpte en ask för något år sedan, ville inte köpa på mig mer innan jag provat. Har resterande laddade nu så om jag är nöjd med resultatet i vilt får jag köpa mer så småningom, eller likande kula.

Vad kör du med för laddning? Jag laddade med 203b och det sköt bra direkt.

Om du vill köra blyfritt så finns det ju både copper bear och nu north fork från vårt land och sen Sakos kula.

Tänkte mest om det är svårt få tag i ttsx när man behöver sen.

Jag själv vart tvungen att beställa en ask från north fork för att testa men hade även velat testa Sakos kula.