Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vapen Vi Vill Ha

Featured Replies

Publicerat

Hej! De här vill jag ha :) 

Vilka vill ni ha?

image.thumb.png.5d347231190f363a115e718cad2dc89c.png

image.png

• Svar 72
  • Visningar 14,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Några bilder på "fyndet"

• Nää!!! Inte så mycket.... Frågade om jag fick låna den till rabbisjakten då förstocken va perfekt för att trycka ner taggtråden med. Fick inte det ???

• Är väl rätt nöjd med vad jag har, men hade gärna haft fler.... Många många många fler.... /T

Posted Images

Publicerat

Jag vill ha dem jag har nu och möjlighet att lagligt kunna köpa till de jag för stunden önskar och ekonomin tillåter utan begränsningar från PM....

Publicerat
  • Författare

Finns inga begränsningar i den här tråden....Önska fritt!

Gärna med bilder o pris :) kul inspiration!

Publicerat
  • Författare

Oj Oj Oj, det var en vacker bössa!!!!!

Publicerat
  • Författare

Kul med luftgevär också kan man aldrig få för många av.

image.png.02d5477c893f2e3ce2611612485adc13.png

Publicerat
  • Författare

Vill ha den här med...

image.thumb.png.ca90bd4292e67e3192696765ea461cab.png

Publicerat

Är väl rätt nöjd med vad jag har, men hade gärna haft fler.... Många många många fler....

/T

Publicerat

Två grejer jag gärna sett i skåpet..

Dels en 12:a bock, Browning.. modellen är kanske mindre viktig men gärna 325 och på kul hade jag gärna sett 81-pipor. Måste dock vara en modernare bössa, skjuter en del stål.

Sen.. vore sjukt kul med en Browning kal 28 även! 

Iövrigt rätt nöjd.. 

Publicerat

Jag är väl också rätt nöjd, men en lite tyngre hagelbössa med 81 pipor hade faktiskt inte varit dumt.. Beretta 682 av den lite äldre modellen, det hade passat perfekt. 

Utökar dom vapengarderoben så kommer där in en sån.

Publicerat

Jag villhöver definitivt en lätt bra balanserad drilling. Toppfågel precision på kulpipan (Med mig som skytt). Trevligt men inte nödvändigt med klass1. 

Sedan vill jag nog byta min 22WMR mot en Hornet och en 22lr. 

Publicerat

Har en garderob som löser mina jaktliga behov och lite därtill men skulle kunna tänka mig några okynnes. En långhållsracer, en sportbrakare, en afrikakanon, en vacker gammal svs, en ds. Bara för att det är kul.

Publicerat
1 minute ago MagnusN sa:

Har en garderob som löser mina jaktliga behov och lite därtill men skulle kunna tänka mig några okynnes. En långhållsracer, en sportbrakare, en afrikakanon, en vacker gammal svs, en ds. Bara för att det är kul.

Tyvärr är den delen av PM inte  intresserade att du/vi ska ha speciellt kul...

/P

Publicerat

Jag har det jag vill ha, jag skulle vilja ha en hel del annat också, detta förutsätter att man Licensierar Personen som lämplig för vapeninnehav ointressant vad eller hur många.

/Mike

Publicerat

Jag blir på dåligt humör och förbannar svenska vapenlagar varenda gång jag hittar pistoltester i vapentidningen.

JAG VILL HA EN PISTOL!!! Tycker det är skitkul att skjuta men är inte för fem öre intresserad av att tävla.....

Antagligen ändå gränsfall jag skulle fixa skjuta mig godkänd med mina ögon....

Publicerat

Blaser ultimate carbon i 7x57r med extra pipa 5,6x52r

63263_Blaser_Blaser_K95_Ultimate_Carbon_-_NYHET_20_1.jpg.35a9d7bd0acdeb996f5597c9e89cdcd3.jpg

S

Publicerat
  • Författare

Jag vill ha förgående vapen i denna tråd också!

Sen vill jag ha den här berettan...vet inte vad den kostar....men vacker är den!!

image.thumb.png.f610b1cf39aab4d408a7dcfa8afb6100.png

Publicerat
2 hours ago simnil sa:

JAG VILL HA EN PISTOL!!! Tycker det är skitkul att skjuta men är inte för fem öre intresserad av att tävla.....

Precis så fast jag vill ha revolvrar-pluralis bara för att äga dom....hade vi bott i ett fritt land så;)

/Mike

Publicerat
20 minutes ago Per_B sa:

Jag vill ha förgående vapen i denna tråd också!

Sen vill jag ha den här berettan...vet inte vad den kostar....men vacker är den!!

image.thumb.png.f610b1cf39aab4d408a7dcfa8afb6100.png

Kladdade lite på en Side by Side i helgen. Perazzi tror jag märket hette. Kostade lika mycket som ett motor byte i en fet Porsche. Otroligt vacker sak men skulle inte vilja ha en!!!!!!

Publicerat

Wow.. /C

Publicerat
21 minutes ago Ken1 sa:

Kladdade lite på en Side by Side i helgen. Perazzi tror jag märket hette. Kostade lika mycket som ett motor byte i en fet Porsche. Otroligt vacker sak men skulle inte vilja ha en!!!!!!

5000 spänn?

Publicerat
  • Författare

mmm Vacker for sure.... jag vill ha en!

image.thumb.png.18549d06e10e9f72a17de485be06b7c1.png

Publicerat
  • Författare

Väldig skillnad i greppet på den här och Berettan..tror att det gick att få Perazzi med båda varianterna...

Publicerat

Tittade på dessa fyrpar av bössor(12, 20, 28 och 410), också av nån Perazzi ? förra året på IWA.... var extrapris också bara för att det var mässa... ska man dra till med något så är det ju en ok början ?‍♂️

94463901-F994-4055-A796-597B4CC0C4FF.jpeg

48F9AF97-A3DA-4879-9430-573D3E2C126B.jpeg