Publicerat Mars 26, 200719 yr ;D....*ASG*...... ;D.... finns de "naken" bäver!..... gillar inte päls i maten!...
Publicerat Maj 3, 200719 yr Svensk Jakt (prenumeration), Jakt marker o fiske vatten några nummer per år, Jakt journalen några nummer per år. Det är dom jag läser.
Publicerat Maj 3, 200719 yr Jakt & Jägare rekomenderar jag och vill man så kan man just nu få ett halvår gratis om du blir medlem, svensk jakt nja den överraskar inte precis, det jag saknar är tidningen Jakthunden, sen blir det som på krogen något intressant lösnummer
Publicerat Maj 3, 200719 yr Jag har börjat köpa lösnummer av jakt och jägare oftare nu. Tycker det är en bra tidning.
Publicerat Maj 4, 200719 yr Jag har börjat köpa lösnummer av jakt och jägare oftare nu.Tycker det är en bra tidning. Layouten imponerar inte men den arga tonen är lite underhållande. Märks att dom inte har ett slott i Sörmland som dom måste tigga pengar till av staten varje år Dock tycker jag dom är snubblande nära uppvigling till civil olydnad många gånger. Dessa vargtagna jyckar är iofs en tragisk läsning men när jag ser samma halvätna stövare för 3 nummret i rad räcker det. MVH
Publicerat Maj 4, 200719 yr ;D e dock ingen fanatiker när de gäller läsning!.. men får juh hem Svensk Jakt. tycker den är ok!.. men mestadels är jag på detta forumet!.. här behöver man inte vänta på att de ska skrivas om något!.. så här finnas allt iaf vad jag behöver!... ;D ;D
Publicerat Maj 4, 200719 yr Layouten imponerar inte men den arga tonen är lite underhållande. Märks att dom inte har ett slott i Sörmland som dom måste tigga pengar till av staten varje år Dock tycker jag dom är snubblande nära uppvigling till civil olydnad många gånger. Dessa vargtagna jyckar är iofs en tragisk läsning men när jag ser samma halvätna stövare för 3 nummret i rad räcker det. MVH Tycker inte layouten har stört mig tvärtom eller jag har inte tänkt på det och då är det inte alltför illa, däremot kan det bli lite lika från nr till nr som om man har 75% fasssta punkter som ska vara med där kan man modernisera sig, men klart fränare attityd mot staten och bra att någon organisation biter i från och inte behöver huka sig för en massa överlevande bidrag, de vargtagna hundarna tror jag är med för att aldrig sopa problemet under mattan likaså de repotage som rör varg och rovdjursjakt. Per Lindbergs repotage tycker jag är roliga att läsa och han lägger ner mycket jobb
Publicerat Maj 4, 200719 yr Layouten imponerar inte men den arga tonen är lite underhållande. Märks att dom inte har ett slott i Sörmland som dom måste tigga pengar till av staten varje år Dock tycker jag dom är snubblande nära uppvigling till civil olydnad många gånger. Dessa vargtagna jyckar är iofs en tragisk läsning men när jag ser samma halvätna stövare för 3 nummret i rad räcker det. MVH Vad är det för fel på layouten? Bästa tidningen i sverige! Håkan Spuhrs,Petter Anderssons och Fredrik Franzens artiklar spöar övriga svenska jakttidningars alster med hästlängder....möjligen att vapentidningen håller samma standard. Förutom prenumeration på Jakt&jägare så köper jag Vapentidningen och Rifleshooter. /Micke
Publicerat Maj 4, 200719 yr Vad är det för fel på layouten? Bästa tidningen i sverige!Håkan Spuhrs,Petter Anderssons och Fredrik Franzens artiklar spöar övriga svenska jakttidningars alster med hästlängder....möjligen att vapentidningen håller samma standard. Förutom prenumeration på Jakt&jägare så köper jag Vapentidningen och Rifleshooter. /Micke Med layout menar jag språk, bild kvalité, rätt bildtext till rätt bild etc. Håller med om att repotagen håller bra och underhållande klass i övrigt. Vi talar en upplaga på 25000 ex här jmf med Svensk jakts på 150000. Antar att redaktionernas storlek och antal korrekturläsningar skliljer sig. MVH
Publicerat Maj 4, 200719 yr Har Svensk Jakt och JoF. Vad som är katastrof är pryl-testerna i SvJ. De nådde botten vid en test av ett par snöskor där testobjektet fick minus för "dåligt glid" !! :'( :o ??? Sen har Jof börjat med artiklar av typen "Köp rätt vapenlampa". Aha, tänker man, låter intressant. Då är det bara en kort artikel med en tabell med kända produktdata!! Va f-n ger det mig? Info som jag kan hitta på nätet. Nä f-n. Mer jämförande tester och bredda testpanelerna. Testredaktörerna kan fundera på försöksfrågor, men ej utföra testerna. Tycker att testsidorna är en viktig del som konsumentupplysning för jägarkåren som utsätts/luras på för mycket skräp. /Må
Publicerat Maj 5, 200719 yr Fibban och Aktuel Rapport ;D ;D ;DNär det gäller BÄVER HAhaha. Säljs dom fortfarande. Verkar odödliga.
Publicerat Maj 12, 200719 yr jag har länge tyckt om jakt och jägare men nu börjar jag faktiskt bli sur på dem. De har ju med han killen som har raceback.se som skriver repotage åt dem i bland och det är ju ok. Men nu börjar de testa och göra reklam för hans grejer när han jobbar åt dem och det tycker jag är mycket dåligt. Trident1452
Publicerat Maj 12, 200719 yr HAhaha.Säljs dom fortfarande. Verkar odödliga. Har inte läst dessa tidningar sen jag gjorde lumpen.
Publicerat Maj 13, 200719 yr Har SvJ och Jaktjournalen. Köper dessutom ganska många Vapentidningen i lösnr. JJ känns lite frächare än SvJ men JJ hänfaller ibland till riktiga lågvattenmärken som "hund våldtagen av varg" eller "vargar jagade hästflickor". Gillar dock tidningen i övrigt...