Publicerat April 4, 20215 yr Hej! söker extramagasin till en Savage MKII 22lr. Helst 10 eller 20-skott men 5-skottsmagasin går bra det med
Publicerat April 4, 20215 yr Dottern har en, jag vill minnas det går att köpa nya för en femhunka. ? Men du kanske har koll på det och bara vill se vad folk har i gömmorna ?
Publicerat April 4, 20215 yr Författare 20 minutes ago MarkusR sa: Dottern har en, jag vill minnas det går att köpa nya för en femhunka. ? Men du kanske har koll på det och bara vill se vad folk har i gömmorna ? Hittar bara 5-skott i Sverige ? Vill gärna kunna skjuta fler så om någon har 10/20 som samlar damm, tar jag den gärna?
Publicerat April 4, 20215 yr 3 minutes ago telefonjack sa: Hittar bara 5-skott i Sverige ? Vill gärna kunna skjuta fler så om någon har 10/20 som samlar damm, tar jag den gärna? Det är ett par år sedan jag kollade, när dottern köpte sin 22a, det är ju ganska oförutsägbart med leverans över Atlanten beroende på politiken där. Då fanns det 10skotts. Har du kollat med Fondprodukter som är generalagent?