Publicerat Maj 28, 20214 yr 3 hours ago redtop sa: Jag har ett liknande skåp. Har byggt hyllor genom att sätta två stående MDF-skivor på vardera insidan med hål för såna hyllbärarstift som brukar vara i köksskåp. Sen sågade jag till hyllplan som är precis i storlek så de spänner ut de stående MDF-skivorna på insidan skåpet. Det funkar väldigt bra och man kan flytta runt hyllplanen om man vill. Ska försöka ta en bild ikväll. Det låter som en bra lösning, det ska bli intressant att se bilder
Publicerat Maj 28, 20214 yr Jag gjorde enligt samma princip, men med konsoller och hyllplan anpassade så att skenorna bara behöver stå utan att man måste sätta fast dom.
Publicerat Maj 28, 20214 yr 4 hours ago PeterC sa: Jag gjorde enligt samma princip, men med konsoller och hyllplan anpassade så att skenorna bara behöver stå utan att man måste sätta fast dom. Smart lösning 👍
Publicerat Maj 28, 20214 yr 2 hours ago redtop sa: Hoppas det går att förstå hur jag gjorde med hyllorna från dessa bilder Det var också en riktigt smart lösning 👍
Publicerat Juni 14, 20214 yr Har funderat på de här sakerna själv. Har nu ammon med mina vapen i mitt lilla vapenskåp. Eftersom jag insett att jag borde köpt ett skåp med kodlås pga enkelheten så tänker jag att jag ändå kommer köpa ett till sen(då med kod). Men det finns ju trots allt enligt lagen inte en skrivelse om att ammon ska vara inlåst i just ett vapenskåp?