Publicerat Mars 14, 200719 yr Ryssland låter spännande för en älgjakt eller nåt men i år blir det nog en resa till Polen (igen) för kronhjortsjakt under brunsten. Du vet bortåt Kamchatkahalvön och få sig en riktig nalle och ett riktigt älghorn med många taggar på.
Publicerat Mars 15, 200719 yr Författare Skjuta en stor kroning?? Då ska nu ta Bulgarien, prisbild ca 27.000 inkl en hjort på 6-7 kilo.. Också kan du jaga annat ocksp:-)!Kolla williams safaris, dem har ett erbjudande på denna front just nu! MVH/ RG Jag har spanat av marknaden och för mig som bor några timmar från Polen så är det enklast o billigast att åka till Polen. Läget blir nog annat om man bor längre upp i norrland..En 6kg hjort med 3 dagars jakt bör hamna på 15-17 000:- med allt men vi får se. Eva & Amakulu ska få lämna anbud.... Björn & jätte älgar får vara till ett annat år.
Publicerat April 11, 200719 yr Amakulu har lämnat sitt. Återstår att se om jag får förtroendet att skicka iväg RW och ett antal andra att skjuta en hjort på 7 kg:;s trofe´vikt ;D
Publicerat April 11, 200719 yr Du har i alla fall ett taget anbud på en kopp kaffe i vår/sommar Du ska fan få en bit kött och en skånsk pantoffla till det också ;D
Publicerat April 12, 200719 yr Författare Amakulu har lämnat sitt. Återstår att se om jag får förtroendet att skicka iväg RW och ett antal andra att skjuta en hjort på 7 kg:;s trofe´vikt ;DFör min del tycker jag att det ser lovande ut men vi är som sagt fler...