Publicerat Februari 8, 200719 yr Berätta gärna lite mer....Jag tycker det låter intressant, mina uppgifter har du nu. ;D //Roggman66
Publicerat Februari 9, 200719 yr Visst, låter intressant. Har du lite mer info om tid, längd, trolig kostnad och sånt? Mvh.
Publicerat Februari 13, 200719 yr Fick brevet på posten igår men vad är totalpriset? 700 + 450 eller 1200 pix ?
Publicerat Februari 13, 200719 yr Fick brevet på posten igår men vad är totalpriset? 700 + 450 eller 1200 pix ? Jag har ringt och frågat Calle det är totalt 1200
Publicerat Februari 26, 200719 yr Var ska det äga rum? På Långholmen mitt i sthlm naturligtvis när jag har jour på jobbet.
Publicerat Februari 26, 200719 yr Är trådarna lite ihoptvinnade eller har jag missat nåt här, Lasa är på långholmen 17-18 Mars men de ev, andra kurserna är väl inte bokade och bestämda?? ??? http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?topic=5908.0;all Jansson
Publicerat Februari 26, 200719 yr De andra kurserna är INTE bokade (hoppas jag). Jag är intresserad ! //Roggman66
Publicerat Februari 26, 200719 yr Ska jag PM:a dig mitt intresse eller tar du det här? Mina uppgifter har du! MVH Roggman66
Publicerat Februari 27, 200719 yr Ska jag PM:a dig mitt intresse eller tar du det här? Mina uppgifter har du!MVH Roggman66 ...samma här! Mvh Klabbarparn
Publicerat Mars 6, 200719 yr jag är som många andra intreserad av att gå på denna eftersökskurs!. så kommer ni till skott!. så hojta till så e jag med mvh Thomas
Publicerat April 4, 200719 yr Jag är på! Eh... givet att det fungerar med knoddar, arbete, och annat som ibland lägger hinder i vägen för livets goda. Du har PM med mina kontaktuppgifter. MVH! /HerrBerg
Publicerat April 4, 200719 yr ;D.. å jag e fortfarande intreserad!... ;D... inte första maj bara!.. *L*... då börjar bock jakten!.. ;D
Publicerat April 5, 200719 yr ;D.. å jag e fortfarande intreserad!... ;D... inte första maj bara!.. *L*... då börjar bock jakten!.. ;D Du ska säkert bära plakat och sjunga kampsånger ;D *håll liv i ditt kollektiv* pengar från Mona alla kan låna* : :'( ;D ;D*Toblerone till folket* ;D ;D Nu har jag spammat tillräckligt
Publicerat April 10, 200719 yr Du ska säkert bära plakat och sjunga kampsånger ;D *håll liv i ditt kollektiv* pengar från Mona alla kan låna* : :'( ;D ;D*Toblerone till folket* ;D ;DNu har jag spammat tillräckligt ;D ;D.... näääää inte ja inte!... e juh sådan där Chif vetu!.. son som trycker ner arbetaren.. ;)... ;D
Publicerat April 10, 200719 yr ;D.. å jag e fortfarande intreserad!... ;D... inte första maj bara!.. *L*... då börjar bock jakten!.. ;D Vågar du inte visa dig utomhus då? ;D den håller väl på till 15 juni och du sitter väl inte på pass hela dagen.
Publicerat April 12, 200719 yr Vågar du inte visa dig utomhus då? ;D den håller väl på till 15 juni och du sitter väl inte på pass hela dagen. ;D.. precis!.. största "bocken" i Norduppland juh!.. ;D ;D ;D....
Publicerat April 14, 200719 yr Hej på er alla !Nu är det 9 stycken som har anmält sig till kurserna. [move][glow=red,2,300]Kan sätta den 15/4 som sista dag för anmälningar [/glow] [/move] Sedan ska vi sätta datum för kurserna och se vilka som kan ! MVH Schenan Sista anmälningsdag närmar sig, hur många har det blivit?