Publicerat Juli 22, 20223 yr Tack, Svend, jag har tittat på ett gäng filmer på Youtube som går igenom processen från början till slut. Min observation är att detta ligger helt och hållet utanför vad jag klarar av och att jag gärna betalar någon som faktiskt kan sina grejer att göra jobbet.
Publicerat Juli 22, 20223 yr Är helt klart värt att koll runt lite. Rätt olika pris på verkstäder har jag märkt. PBZ i Uppsala hade bra rykte förr när det gäller japanbilar.
Publicerat Juli 22, 20223 yr 54 minutes ago, MagnusN said: Är helt klart värt att koll runt lite. Rätt olika pris på verkstäder har jag märkt. PBZ i Uppsala hade bra rykte förr när det gäller japanbilar. Tack, jag ska höra av mig till dem!
Publicerat Juli 24, 20223 yr På 2022-07-18 at 22:11 exabit sa: Över ansiktet ja Den gjorde lätt dom 1450km/h som var högsta tillåtna i höjd med trädtopparna under Kalla Krigets dagar och klarade stillastående till 10000m höjd på 90skekunder, sådant gör att frukosten riskerar få tur-returbiljett. 😁
Publicerat Januari 19, 20233 yr 1 hour ago Per_B sa: Dom här vill jag ha: Och de här: Finns dom i Svedala?
Publicerat Januari 19, 20233 yr Författare Jag har inte lyckats hitta dem Takko! Bara googlat för all del men ingen lycka.
Publicerat Januari 20, 20233 yr Författare Tackar, yes Sakab verkar ha Gyttorp Bismuth men de verkar inte tillverka den ammunitionen längre... kanske bara restpartier som finns kvar..Hittar den inte på Ammotecs hemsida i alla fall. Märkligt, borde ju ösa på med Bismuth ammunition nu!