Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Noice

Featured Replies

Publicerat
4 hours ago, Hipshot said:

Usch.. fick en smäll nu när jag var ut på altanen och tog en halv cigarill.. Facebook meddelade osentimentalt att det var 2 år sedan Noice gick bort. Trots två år så kommer tårarna ändå, fy fan vad vi saknar den där jycken! 

Självklart har det stillat sig, nu har väldigt mycket av det svarta, äckliga, jobbiga försvunnit ur tankarna dagligdags men när man blir påmind så märker man att det ändå finns kvar där under ytan.

Sen har man något självdestruktivt drag helt klart, man ger sig omedelbart in och nostalgar sig igenom den här tråden. Såg att Fifi, vår tik som jag tog bort för ngt år sedan, också hade en egen tråd men hon var klar, det var liksom ingen som helst fara. Noice och Argo kommer alltid att hänga med oss.

En sak som vi märkt här hemma efter att Norris flyttade in är att Norris (är väl ett år nu) har extremt många likheter med Noice. Han ska kramas konstant, han är ganska "liten", han tar ingen plats men han är en jävel på att kramas! Och vore det inte för den där j-la rosa tvättlappen han har i käften som han svingar vildsint och konstant så vore han faktiskt i mångt och mycket en kopia av Noice :wub: Noice höll aldrig på och slabbade på husse o matte men bortsett från det så är de extremt lika. Norris har väl kanske lite väl mkt myror i brallan eller vad man ska säga, Noice satt med stor glädje helt stilla i knät och vart klappad och omtyckt.. Norris klarar inte alls av att vara stilla på samma sätt jävla damphund.. men han är extremt go och jag tror faktiskt han kommer att kunna matcha Noice i jakten! Chuck som nämndes i tråden av mej någonstans är bra, inget snack, men han kommer aldrig bli som Noice. Chuck tycker en arg trut eller kråka är skitläskig.. det tror jag faktiskt inte Norris kommer tycka, det kommer märkas inom kort.

Nehe nu blir det lite mer Noice-nostalgi, ett glas vin samt köttfärssås :wub:

Känner igen mig i mkt av detta! Facebook är ju bra på att leverera "minnen" och det även för Halde som gick bort förra året här..fy fan. Det är bra man har en ung liten odåga som tar upp en del av tankeverksamheten då! :)