Publicerat Mars 19, 20242 yr Författare Snapinsta.app_video_F44CFDB13ED509EC637CC03939499897_video_dashinit.mp4 Vi körde som sagt en del canicross en period främst för ett par år sen. Vi var då också tvungna att testa på med cykeln, och det var nog nått av det härligaste jag gjort (om än att vi höll oss till avsidesvägar där vi inte kunde möta jobbiga saker eller trafik). Den här gången i videon var spännande när man kom till ett parti där det visst var lite is.. Vet faktiskt inte ibland hur bra han kunde sitt namn, med tanke på att jag alltid skulle kalla honom "pojken" eller "grabben" som i den här jäkla videon, haha.
Publicerat Mars 19, 20242 yr Författare trim.mp4 Ibland sprang vi i skogen då som sagt, vet inte om videon riktigt förmedlar hur härlig känslan var, men det var riktigt nice! Man glömde att man fick ta i en del själv för att liksom hänga på och hålla takten uppe.. jag var såklart mer mör än honom när vi kom tillbaka, men han blev också nöjd av det
Publicerat Mars 19, 20242 yr Författare Ibland behövde man arbeta under huven. Tex för att ta bort en fästing. Snapinsta.app_video_DF4D02501F5860446172976C3E79F796_video_dashinit.mp4
Publicerat Mars 25, 20242 yr Cool snubbe Våra mesiga labbar vänder man bara uppochned på och letar fästing.. torde vara ett lite mer komplicerat projekt med Halde..
Publicerat Mars 25, 20242 yr Författare 9 hours ago, Hipshot said: Cool snubbe Våra mesiga labbar vänder man bara uppochned på och letar fästing.. torde vara ett lite mer komplicerat projekt med Halde.. Haha!! Det var inte så svårt man kunde tro faktiskt, han var väldans bra med all hantering (vi "övade" mkt under valptiden å iofs). Men stod han redan upp så blev detta roligare 😅