Publicerat %s vid %s %d dy Detta är en populär post. Hmmmm.....Tror jag har hittat anledningen till att vissa jagar plugg så frenetiskt.
Publicerat 11 timmar sedan %d hr Coolt!!Undrar vad Hubertus definition av "long range" är för något? Förövrigt hajjar jag inte riktigt varför man ska tokladda kal 20.. ngt slags lillebror komplex? Blir bara extremt stökigt att skjuta i en ofta lätt och nätt 20:a.. Har ett knippe idiotskott från Federal tror jag det var.. kommer skicka dessa till Kinnekulle då de inte gör sig i en lätt Miroku.
Publicerat 6 timmar sedan %d hr 4 hours ago Hipshot sa:Coolt!!Undrar vad Hubertus definition av "long range" är för något?Förövrigt hajjar jag inte riktigt varför man ska tokladda kal 20.. ngt slags lillebror komplex? Blir bara extremt stökigt att skjuta i en ofta lätt och nätt 20:a.. Har ett knippe idiotskott från Federal tror jag det var.. kommer skicka dessa till Kinnekulle då de inte gör sig i en lätt Miroku.Remington 3" us 6 är ju bara 35 grammare, perfekt för duvor med öppen choke.
Publicerat 6 timmar sedan %d hr 19 minutes ago Mad Mike sa:Remington 3" us 6 är ju bara 35 grammare, perfekt för duvor med öppen choke.35 gram hagel i Mirokun som väger 2,8 kg.. så prickar man 100% rätt och skjuter +100 duvor en dag.. Aj säger jag 😁
Publicerat 4 timmar sedan %d hr Jag har win 32 grams 5:or, väldigt trevliga för andra skottet, men jag ser dem som en ren kompensation, undrar hur en 36 grams laddning skulle kännas?? Ajabaja typ. Men pluggen är söta, klart samlarvärde. /C