Publicerat Mars 18, 200719 yr Det var en fin hoj du har kul att du tävlar oxå.De var en redig snorstopare du hadde ;D ha ha ja jag gillar inte att raka mig det är slöseri på tid.
Publicerat Mars 19, 200719 yr ha ha ja jag gillar inte att raka mig det är slöseri på tid. Jag är bara avundsjuk för att jag inte kan odla fram en redig busske ;D Mvh.
Publicerat Mars 19, 200719 yr Författare Sååå då testar vi igen!.. bild på min Moppe!... ;DKanske inte moppe direkt, snarare övergöd scoter. :-*
Publicerat Mars 19, 200719 yr Kanske inte moppe direkt, snarare övergöd scoter. :-* ;D.. så va de juh!.... kunde inte stava till de!...
Publicerat Mars 19, 200719 yr Författare ;D.. så va de juh!.... kunde inte stava till de!... Jag ser att du bara är 41, är du inte lite väl ung för att åka en kromsläde? Passar du verkligen in bland de andra grå pantrarna?
Publicerat Mars 19, 200719 yr Har också härjat runt lite på motorcykel......... Mycke jobbigt o köra kåsan det är manligt har väll 5-6 man i min by som vunnit kåsan. Mvh.
Publicerat Mars 19, 200719 yr Mycke jobbigt o köra kåsan det är manligt har väll 5-6 man i min by som vunnit kåsan.Mvh. körde enduro ganska många år men slutade pga ökande rädsla när jag började bli snabbare. tycker nog att den sporten ger mycket karl-poäng lite mindre än isracing bara. bor du i tibro trakten kanske.
Publicerat Mars 19, 200719 yr Är det nån från forumet som ska gå på SM-finalen i Is-racing på Studenternas den 24/3 15:00 ?
Publicerat Mars 20, 200719 yr körde enduro ganska många år men slutade pga ökande rädsla när jag började bli snabbare. tycker nog att den sporten ger mycket karl-poäng lite mindre än isracing bara.bor du i tibro trakten kanske. Håller med till fullo Ja det stämmer Mvh.
Publicerat Mars 20, 200719 yr Författare Mycke jobbigt o köra kåsan det är manligt har väll 5-6 man i min by som vunnit kåsan.Mvh. Det måste vara VÄLDIGT ovanligt att så många kåsavinnare bor i samma by..
Publicerat Mars 20, 200719 yr Det måste vara VÄLDIGT ovanligt att så många kåsavinnare bor i samma by.. Jag kan blanda i hop de lite med alla six days vm enduro vm kross vinster som dom tatt. Mvh.
Publicerat Mars 20, 200719 yr Är det nån från forumet som ska gå på SM-finalen i Is-racing på Studenternas den 24/3 15:00 ? ??? ??? Titta på några figurer som kör runt några varv på en is ??? ???
Publicerat Mars 20, 200719 yr Hej SKÅNING! I dessa trakter fryser vattnet och då åker dom runt på mc Mycket underhållande och dödsföraktande. Hade jag fått välja så skulle Isracingen & Bandyn byta helg, då kanske Bajen haft en chans att ta guld i plogfårorna därute ;D ;D Mvh Jansson
Publicerat Mars 20, 200719 yr jag har provat isracing en gång, hade bestämt att det inte skulle vara kul men oj vad fel jag hade. riktigt rolig sport men smaken är som röven vissa gillar tex fotboll.
Publicerat Mars 24, 200719 yr Är det nån från forumet som ska gå på SM-finalen i Is-racing på Studenternas den 24/3 15:00 ?jag var där och såg Posa-Serenius vinna sitt 18:de SMguld,kul 8)
Publicerat Mars 24, 200719 yr Vad var det jag sa på telefon .....Gubben kan fortfarande :)Det sjuka var att han var totalt överlägsen i varenda heat :
Publicerat Mars 26, 200719 yr Författare jag var där och såg Posa-Serenius vinna sitt 18:de SMguld,kul 8)Nåt måste vara fel när en gammal gubbe kan vinna år efter år... :-*
Publicerat April 8, 200719 yr Den här hojjen vill jag ha: http://video.google.com/videoplay?docid=66...=hayabusa+turbo så jävla brutal!!....trimmad av ett Piteåföretag dessutom ;D 8)
Publicerat April 8, 200719 yr Inte skulle Du klara av att tygla den i den farten. ;D Inte en chans ;D...men ska man ändå köra ihjäl sig,varför inte göra det ordentligt?? ;D ;D