Publicerat April 9, 200719 yr Inte en chans ;D...men ska man ändå köra ihjäl sig,varför inte göra det ordentligt?? ;D ;D Det ska var det isf. ;D
Publicerat April 11, 200719 yr Författare Mäktigt tryck i den hojen och den perfekta motorvägsmaskinen ;DAtt se det stå 299km/h på mätaren på hojen som det filmas från när bussan far förbi på bakhjulet.... :
Publicerat April 11, 200719 yr Nej, tacka vet jag fyra hjul och en 800 kubiks POLARIS motor under arslet! ;D ;D ;D mvh. Bert
Publicerat April 11, 200719 yr Nej, tacka vet jag fyra hjul och en 800 kubiks POLARIS motor under arslet! ;D ;D ;D mvh. Bert Ja minst 4 ;D
Publicerat April 11, 200719 yr Att se det stå 299km/h på mätaren på hojen som det filmas från när bussan far förbi på bakhjulet.... : .....det är JÄÄÄVLIGT manligt/coolt/brutalt!! ;D Hörde lite fakta om om hojjen (om dom då är sanna??), tydligen ska den göra 0-300km/h på 9sek...toppa en rejäl bit över 300km/h (no shit sherlock :)...borde inte vara helt omöjligt med 499hk på bakhjulet... 8)
Publicerat April 12, 200719 yr Författare Nej, tacka vet jag fyra hjul och en 800 kubiks POLARIS motor under arslet! ;D ;D ;D mvh. Bert Hmm, stödhjul slutade jag med för många år sen.. 8)
Publicerat Maj 14, 200719 yr Här är min MC. Lite mindre än ThomasMamres men den funkar å är rolig att ta en sväng på ibland. Yamaha Virago 535