Publicerat Mars 28, 200719 yr Författare Köpte det på Länna jakt och fiske som nu har flyttat till handen istället för Länna. www.ljf.se
Publicerat Mars 28, 200719 yr Aha ja de ligger bra till för mig! Bredvid klädbörsen. Får nog åka dit och kolla ;D
Publicerat April 12, 200719 yr Jag har Swedteams 3D lövcamoställ..Fungerar riktigt bra..När jag suttit och passat på bock i augusti har ringduvorna flugit förbi mig på bara ett par meters håll.. ;D Dock är det lite prassligt så en tvätt med mjukmedel är nog ingen dum idé..
Publicerat April 13, 200719 yr Författare Jag har Swedteams 3D lövcamoställ..Fungerar riktigt bra..När jag suttit och passat på bock i augusti har ringduvorna flugit förbi mig på bara ett par meters håll.. ;D Dock är det lite prassligt så en tvätt med mjukmedel är nog ingen dum idé.. Jag håller med. Dom prasslar lite. Men var försiktiga när ni tvättar dom då det är handtvätt som gäller. Måste byta kardborre på ansiktsmasken däremot. Den är för slapp i ansiktet så den ligger lite ivägen för högerögat när jag lägger an.
Publicerat April 13, 200719 yr Måste byta kardborre på ansiktsmasken däremot. Den är för slapp i ansiktet så den ligger lite ivägen för högerögat när jag lägger an. Det beror kanske hur stor, eller hur liten skalle man har ;) mvh Dard
Publicerat April 14, 200719 yr Författare Det beror kanske hur stor, eller hur liten skalle man har ;) mvh Dard Sant. Men munderngen funkar ändå. Men vissa justeringar vill man ju göra.
Publicerat Juni 10, 200719 yr Varför inte detta ställ? Så jävla coolt, snacka om hårväxt bara man inte möter någon i skogen mvh
Publicerat Juni 10, 200719 yr Så jävla coolt, snacka om hårväxt bara man inte möter någon i skogen mvh Faktiskt tror jag att det stället är mycket effektivt. Dock vill man vell inte visa sig offentligt med dem direkt
Publicerat Juni 10, 200719 yr Författare Nnja. Folk tittar lite konstigt på en när mannsom lövhög kommer knallandes på grusvägarna med mitt Swedteam lövcamo. ;D crazy)