Publicerat Mars 17, 200719 yr Det var fina bilder och en imponerande samling vildsvinsbetar. Grattis och lycka till i fortsättningen!
Publicerat Mars 17, 200719 yr Hei MKJ!Gratuliere - dein deutsch kann ich aber gut lesen und verstehen - und ich brauche nicht so oft ein Wörterbuch! ;D ;D finnas vie här kanske flere tyske? eller stå jag her ensam i internet? ??? men svensk viltsvinjägare måste ni har säckert ;D hälsningar StorGalt Tack storgalt, jag är faktiskt halvtysk men skriver väldigt sällan tyska, är lite bättre på snacket ;D Vildsvins jägare finns här många på forumet, jag inkluderad. Helt säker är jag att jag såg en kille från Hamburg för inte så länge sedan, kommer tyvärr inte ihåg hans nickname! MVH
Publicerat Mars 23, 200719 yr hej - du har en riktigt bra inställnig för en jaktforum! men jag er jo bara en gäst - men trotz allt välkommen och från meg!! WmH StorGalt Tack för vänligheten, Merkel