Publicerat Mars 26, 200719 yr Här poserar lill bettan med sitt nya sikte Bushnell Elite 3200 5-15x50 o gummi kula. Mvh.
Publicerat Mars 26, 200719 yr Författare erhm...Elite 4200 ;D He he ja men det är ju på stor påken ;D Mvh.
Publicerat Mars 26, 200719 yr He he ja men det är ju på stor påken ;DMvh. Jaha är det salongare vi snackar om?` 6-25x56 på min Men men det såg iaf skit fint ut på lillpangen!
Publicerat Mars 26, 200719 yr skjuter ni så dpligt eller så lite så ni väljer att kunna studera månen under jakt tid ??? :-*
Publicerat Mars 26, 200719 yr skjuter ni så dpligt eller så lite så ni väljer att kunna studera månen under jakt tid ??? :-* så så så.... :-*
Publicerat Mars 26, 200719 yr erhm...Elite 4200 ;D ;D e de bössan den där lilla som hänger under siktet?..
Publicerat Mars 26, 200719 yr Författare Jaha är det salongare vi snackar om?`6-25x56 på min Men men det såg iaf skit fint ut på lillpangen! Fin fint ;D Mvh.
Publicerat Mars 26, 200719 yr Författare skjuter ni så dpligt eller så lite så ni väljer att kunna studera månen under jakt tid ??? :-* Synen börjar svickta pöjk synen du märker det när du blir äldere Mvh.
Publicerat Mars 26, 200719 yr 8).. FRÅGA!..... sett att flera av en som är i forumet har fasta skjutstöd på bössorna!... va är de för fördel me de??.. va e nackdelarna???...
Publicerat Mars 26, 200719 yr Författare Beror lite på vad man ska jaga. plocka kråkfågel på åtel mycke bra säkra skott o när jag pangar i byn så har jag bilen som stöd mycke bra. jaga rådjur på öppena vidder oxå bra det blir säkra skott med benstöd de passar inte till all jakt men en del. Mvh.
Publicerat Mars 28, 200719 yr 8).. FRÅGA!..... sett att flera av en som är i forumet har fasta skjutstöd på bössorna!... va är de för fördel me de??.. va e nackdelarna???... Träna mer istället för att ha en massa hjälpprylar. ;D