Publicerat Mars 29, 200719 yr Kongratul, försöker du efterlikna en Sauer SSG2000 med din bössa? ;D http://www.gun-world.net/sigsauer/ssg2k3k/SSG2000.htm http://world.guns.ru/sniper/sn39-e.htm
Publicerat Mars 29, 200719 yr Tänkte på en sak..dom där långa tuberna ni har på era pangar,är det inte väldigt lätt hänt att om kikaren kommer emot eller slår i nånstanns så kan träffläget radikalt ändras??? Tänker nu på hävstångs effekter?? Lång tub skall hållas på plats av litet fäste 8)
Publicerat Mars 30, 200719 yr Författare Den är kanon varmint bössan skjuter som en gud lite mera jobb blev det för lill betten i dag. Mvh.
Publicerat Mars 30, 200719 yr Tänkte på en sak..dom där långa tuberna ni har på era pangar,är det inte väldigt lätt hänt att om kikaren kommer emot eller slår i nånstanns så kan träffläget radikalt ändras???Tänker nu på hävstångs effekter?? Lång tub skall hållas på plats av litet fäste 8) Citerar mej själv....SVARA !!!!!! :D ;D
Publicerat Mars 30, 200719 yr Jag har faktiskt också undrat över dessa långa tuber! Vad tillför de? Är det nåt extra gömt i förlängningen? //Roggman66
Publicerat Mars 30, 200719 yr Den är kanon varmint bössan skjuter som en gud lite mera jobb blev det för lill betten i dag.Mvh. Ojoj Vad är det för fästen du har?
Publicerat Mars 31, 200719 yr Författare Ojoj Vad är det för fästen du har? Har ingen aning tog det som fans till hands när jag köpte kikarn. Mvh.
Publicerat Mars 31, 200719 yr Författare Citerar mej själv....SVARA !!!!!! :D ;D Det är det säkert men man får vara lite försicktig så man inte gör det sen kanske det är lite onödit o damma på så stora grejer ;D men ja är lite pryl bög : o ville ha mer förstoring o då köperman det som passar för tiden. Mvh.
Publicerat Mars 31, 200719 yr Författare ;D Hur många ggr förstorar såna dära pryttlar ??? 15 gånger förstorar den lagom tycker jag blir ju inte så långa håll med 22an så då är det bra o se mycke fågel i siktet ;D Mvh.
Publicerat April 2, 200719 yr Tycker mig kunna se att antalet duvor börjar minska på bilderna ;D Verkar vara en väldigt giftig kombination du och lill bettan! /Micke
Publicerat April 2, 200719 yr Författare Ja det börjar ta på dom nu ;D jag o bettan jobbar bra i hop ;D Mvh.
Publicerat April 2, 200719 yr Jag har faktiskt också undrat över dessa långa tuber! Vad tillför de? Är det nåt extra gömt i förlängningen?//Roggman66 Förlängningen är ett solskydd...