Publicerat Maj 1, 200719 yr Jadu....... Jag börjar undra detsamma. ;DMen det ges ju tillfällen då och då och då gäller det att vara förberedd. :-*
Publicerat Maj 2, 200719 yr Haha.Vi sitter då i nästan samma båt. Men varför vänta och köpa lite i taget när man sen länge är inställd på vad man vill ha. Och dessutom så får man ju ändå betala samma pengar fast under en längre period. Bättre att ha det klart. ;D Precis!.... ;D ;D ;D.. å vuxen leksaker är juh såååå kul!.... å får man inget när man e på jakt så kan man juh alltid leka med alla sakerna!... ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat Maj 2, 200719 yr Författare Precis. Finns alltid något kul att plocka fram för långsamma tillfällen. ;D
Publicerat Maj 2, 200719 yr Precis. Finns alltid något kul att plocka fram för långsamma tillfällen. ;D Vad menar du nu????????????? ;D ;D ;D
Publicerat Maj 2, 200719 yr Författare Vad menar du nu????????????? ;D ;D ;D ;D ;D Ja, det kan man ju ängsligt fråga sig!
Publicerat Maj 2, 200719 yr ;D ;DJa, det kan man ju ängsligt fråga sig! Ska visst förstärka hörseln med 200% ;D ;D ;D
Publicerat Maj 3, 200719 yr ;D.. så då har jag fått min Avståndsmätare konus range 600!...så ett litet snabb utlåtande från mej!. +sidan!.. väldigt liten å lätt!.. å dom fungtioner man ska ha den till verkar finnas!. mäter snabbt å har tydliga siffror!.. å ok sikte!... -sidan!.. instruktionsbok??? va e de!. *S*... finns dom flesta språken!. men inget ja läser iaf!.. finns en eng tex som tröst!.. så de kan bli lite strul å finna alla fungtioner!. optiken!.. nja!. den fun som avståndsmätare å inget annat!.. då jämnför jag med Roggmans Lecia.. den har en bra optik å är inte alltid nödvändigt med en extra kikare!.. så smumma kardemumma!.. prisvärd??.. jo de är den nog!. skymning!?.. ja ni!. då e de svår läst svart text.. testade de precis nu!.. extra kikare måste vara med!. åter kommer om jag märker något mer!.. mvh ThomasMamre
Publicerat Maj 3, 200719 yr Författare Så man kastar inte pengarna i sjön då om man köper den ??? Funderar nog på en. Mycket för arr slippa stega fram avstånd när jag ska mäta ut avstånd på olika ängar hemma hos faderen.
Publicerat Maj 3, 200719 yr Så man kastar inte pengarna i sjön då om man köper den ???Funderar nog på en. Mycket för arr slippa stega fram avstånd när jag ska mäta ut avstånd på olika ängar hemma hos faderen. .. nopp de gör man inte!... den gör sitt jobb!.. men man får dock de man betalar för!.. vill man ha bättre optik å kanske belyst eller så!.. så lär man offra mer än de dubbla i pengar!. å de känns inte som de är värt de!.. så ja e nöjd me den!... //..T..
Publicerat Maj 3, 200719 yr .. Ijahman!.. du bor juh bara i Haninge!. ja jobbar i Tyresö i veckorna!.. jag kan ta med mej den ner till Sthlm på måndag!.. så kan vi ses så du kan sj testa den å avgöra vad du tycker!... skicka mej ett pm om du vill de!.. mvh ThomasMamre!. .
Publicerat Maj 3, 200719 yr Författare Det låter kanon. Jag jobbar natt och går upp runt två på dagarna. Efter det kan jag komma förbi när som helst. ;D
Publicerat Maj 4, 200719 yr Författare ;D.. Topp!.. du får mitt nummer på mailen!... //..T.. Fick det.
Publicerat Maj 4, 200719 yr Har det! ;D ;DInte jag ;D Jag jagar dock bara inlägg. Måste förbi Ijahman ;D ;D ;D
Publicerat Maj 5, 200719 yr Författare Inte jag ;D Jag jagar dock bara inlägg. Måste förbi Ijahman ;D ;D ;D Haha. Ja, du närmar dig. ;D
Publicerat Maj 6, 200719 yr Inte jag ;D Jag jagar dock bara inlägg. Måste förbi Ijahman ;D ;D ;D ja mailar dej de!.. så du slipper känna dej utanför!... ;D ;D ;D...
Publicerat Maj 7, 200719 yr Författare Tittade på ThomasMamres konus igår. Jag tycker den verkar solid och helt klart prisvärd. Det är lite som att titta i genom en muggrulle men den verkar mäta exakt och snabbt. 6 gångers förstoring räcker för mig då jag har en handkikare med mig. Det lutar nog åt en Konus. Tack för titten Thomas!
Publicerat Maj 8, 200719 yr Tittade på ThomasMamres konus igår.Jag tycker den verkar solid och helt klart prisvärd. Det är lite som att titta i genom en muggrulle men den verkar mäta exakt och snabbt. 6 gångers förstoring räcker för mig då jag har en handkikare med mig. Det lutar nog åt en Konus. Tack för titten Thomas! ;D.. Lungt vännen!.. bara glad jag kunde bistå med lite hjälp!..... sedan var de juh väldigt trevligt å få snacka me dej en stund!... alltid kul å träffa dom bakom nicken!... ;D må bäst så ses vi igen!.. mvh Thomas