Publicerat Maj 4, 200719 yr Mmmm sen tar vi rävj--ln på 200+ men absolut inte älgen på 150.... (läs snusdosa vs dasslock)Var ju bara en rävfan. Jag har tyvärr skjutit vid 2 tillfällen räv ut gryt som varit skadade av kula.......1 med ett genomskott i låret och en med en ful tuch på bogen vilket visar på ett från/motskott. Etiken verkar inte gälla allt vilt :'( Bra inlägg...mycket tänkvärt 8) 8) 8) :
Publicerat Maj 4, 200719 yr Mmmm sen tar vi rävj--ln på 200+ men absolut inte älgen på 150.... (läs snusdosa vs dasslock)Var ju bara en rävfan. Jag har tyvärr skjutit vid 2 tillfällen räv ut gryt som varit skadade av kula.......1 med ett genomskott i låret och en med en ful tuch på bogen vilket visar på ett från/motskott. Etiken verkar inte gälla allt vilt :'( Nä vad f-n är ju bara en räv ???
Publicerat Maj 4, 200719 yr Instämmer´till fullo..man bör prova,helst en blåsig dag alltså normal jaktdag stående på 300 hundra meter !!! Alla bör testa anser jag,,,sen snackar vi ;D Jätteintressant träffbild på stillastående mål, jag har aldrig provat älgbana med detta avstånd men skulle gärna vilja.
Publicerat Maj 5, 200719 yr Verkligen på hugget va? ;D Undvik alkoholens yra man blir stursk men kroppen loj, fightas aldrig med ett toy.
Publicerat Maj 5, 200719 yr Författare Undvik alkoholens yra man blir stursk men kroppen loj, fightas aldrig med ett toy. ;D ;D