Publicerat Maj 15, 200718 yr Jag kommer går den ;D ;D PM:ar dig eller du har ju mina uppgifter ;D Anmäl mig! //Roger
Publicerat Maj 15, 200718 yr ;D ;D.. ja Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... du har min uppgifter... MVH ThomasMamre
Publicerat Maj 16, 200718 yr Here we go again..... Ännu en resa till Sthlm, men vad gör man inte. Jag ska me´ Schenan du har alla uppgifter som behövs. Micke
Publicerat Maj 16, 200718 yr Here we go again..... Ännu en resa till Sthlm, men vad gör man inte. Jag ska me´ Schenan du har alla uppgifter som behövs. Micke ;D ;D ;D ;D... kul..Micke!... ska de fortsätta så här så kommer du snart få en riktig dialekt!.. ;D ;D ;D
Publicerat Maj 18, 200718 yr ... kul..Micke!... ska de fortsätta så här så kommer du snart få en riktig dialekt!.. Ja ska det fortsätta så här så är risken överhängande ;D ;D ;D Micke
Publicerat Maj 21, 200718 yr Kom igen nu grabbar och tjejer! Nu under icke jaktsäsong så kan man passa på att utbilda sig. Kurserna är bra och det är väl ingen som är fullärd? Sen är det ett roligt och trevligt sätt att träffa medlemmar IRL också ;D //Roggman66
Publicerat Maj 21, 200718 yr Kom igen nu grabbar och tjejer! Nu under icke jaktsäsong så kan man passa på att utbilda sig. Kurserna är bra och det är väl ingen som är fullärd? Sen är det ett roligt och trevligt sätt att träffa medlemmar IRL också ;D //Roggman66 instämmer!... å så e de jävligt kul osså!.. klart värt en helg!.. 1tim 5min!.... ;D ;D
Publicerat Maj 21, 200718 yr Jamen det klart vi känner oss manade, jag förutsätter att Anders ringer när det drar ihop sig så får vi se om tiden passar. //Jansson
Publicerat Maj 21, 200718 yr Författare Klar att jag hör av mig jansson ! Jag ska försöka höra av mig lite tidigare nu inte 2 timmar innan kursen börjar ;D ;D ;D
Publicerat Maj 22, 200718 yr Antar att det är för hundägare?? Jag tror att kursen blir roligare om du kan göra det tillsammans med en hund, men det kan väl inte skada att göra den ändå. Jag har för mig att du luftat tanken på att skaffa hund, då är det ju ett bra tillfälle att se lite olika raser etc etc
Publicerat Maj 22, 200718 yr Antar att det är för hundägare?? Jag ska gå med unghunden du kan få låna tiken om du vill, säger jag utan att fråga gumman , det är hennes loppsäck.
Publicerat Maj 24, 200718 yr Kursen kommer att hålla 10-11-12 JUNIKursavgiften är 3000:- ;D.. MamreThomas med hund e med!..... du har ett pm!.. ;D ;D ;D
Publicerat Juni 5, 200718 yr ;D..sitter här hemma hos Roggman!.. tar en öl å längtar tills på söndag!...... ska bli såååååååå KUL... kommer säker bli jobbigt!... men är helt övertygad om att de kommer vara värt de!.. STOR rapport kommer att följas!.... ;D ;D ;D ;D ;D vi minns förra kursen!... 1tim å 5 min!.... mvh doggo Argentino!.... "asg".... ;D ;D ;D
Publicerat Juni 6, 200718 yr Tjena Jag önskar Er alla lycka till, själv får jag vänta till nästa omgång.... Lite avis är jag allt. Lycka till nu Gubbar.... Micke
Publicerat Juni 6, 200718 yr Jaa det verkar vara en "tung" kurs med fullt program även natt etc etc. Jag känner mig som ett barn som väntar på julafton ;D
Publicerat Juni 6, 200718 yr Ja de va riktigt synd. Hade varit skoj att köra med "gänget" men som tur e körs kursen i juli igen och då SKALL jag med.