Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

E-sök kurs vildsvin.

Featured Replies

Publicerat

Tyvär kan inte jag heller bli med denna gång, men vi laddar för nästa sväng då är väl dubbelMicke och Pertan redo med skulle jag tro, lycka till ni andra och hälsa så gott!

Publicerat

;D... blidde topp montage på min lampa Roggman!... fick inte till de på något annat sätt!...  :D.. men e nöjd ändå!...  ;D

post-1257-1181160045_thumb.jpg

Publicerat

Jaa det blev ingen vidare balans på studsaren men får bli på pipan tills vidare. Montaget ser bra ut på kikaren.

Sen vill jag än en gång tacka för lampan  ;D

Publicerat

;D.. inget å tacka för Roggman!.... de är de minsta ja kunde göra för dej!....  ;)....

ang balansen så känns den rätt ok när lampan sitter på siktet!,, ska på Älgbanan i morgon å övnings skjuta lite me den!.. för å känna efter lite!...

tänkte samtidigt passa på å skjuta lite trapp!..  ;D

Publicerat

Ja du Jansson.... De kan du ge dig på.  ;)

Så då syns vi.......... :D

Så tills dess är det träning som gäller.

Och än en gång till Er som går denna svängen LYCKA TILL och väntar mig en fullständig rapport från gänget....... ;)

Micke

Publicerat
;D... blidde topp montage på min lampa Roggman!... fick inte till de på något annat sätt!...  :D.. men e nöjd ändå!...  ;D

Tjena, vad är detta för lampa och var hittade du den?

MVH

Publicerat

;D de är en exstremt bra E-sökslampa!.. finns på denna länk!...

http://www.lightforce.se/

vill du klämma å känna!... hojta!.. så ses vi!..  ;D

Mvh Thomas

Publicerat
;D de är en exstremt bra E-sökslampa!.. finns på denna länk!...

http://www.lightforce.se/

vill du klämma å känna!... hojta!.. så ses vi!..  ;D

Mvh Thomas

Misstänkte att det var lightforce, jag har en handburen lite större. Det röda glaset är avtagbart antar jag?

Går att komma ruskigt nära grisarna med det på, speciellt i grödor. Uppviglar således till olagligheter här i Svedala.

Har själv Tac III på min. Sitter under pipan i stället.  Men du får ett sjujäkla lyse med din även om jag inte skulle vilja knalla med den i en tät granplantering med en arg galt nånstans där inne ;D ;)

MVH

Publicerat
Misstänkte att det var lightforce, jag har en handburen lite större. Det röda glaset är avtagbart antar jag?

Går att komma ruskigt nära grisarna med det på, speciellt i grödor. Uppviglar således till olagligheter här i Svedala.

Har själv Tac III på min. Sitter under pipan i stället.  Men du får ett sjujäkla lyse med din även om jag inte skulle vilja knalla med den i en tät granplantering med en arg galt nånstans där inne ;D ;)

MVH

de röda glaser e avtagbart!... å skjut ljuset som du skriver!... *S*.. full dager!...  ;D.... den e lite stor!.. men väger så gott som inget på bössan!.. hur de påverkar skyttet vet jag inte förns i kväll!.. planen e iaf att skaffa en lampa till!.. som e lite smidigare osså!... men har inte hittat någon ja e nöjd med än!... har du något tipps???

mvh T,M..

Publicerat

;D.. lite doping inför E-kursen på Vildsvin!... Eros äter vildsvins ben!..  ;D ;D ;D.... ;)

post-1257-1181227292_thumb.jpg

Publicerat

Sicken gottegris............

Publicerat

Tjena

Hur gick det på kursen.....  ??? ??? ???

Micke

Publicerat

Det har blivit lite ändringar, så del blev inget mörkerskytte idag  ???  ::) Man kan undra varför  ;D Tur är väl det för det har varit tungt i värmen, min hund--n ville inte riktigt på den mekaniska idag. Hon la sig och flämtade i skuggan. För Thomas blev det en upprepning av förra gången.  ;D

Mörkerskytte och prov på levande vildsvin kommer i Augusti  ;D  ;D

Imorgon så blir det leta skottplats med skottplatsundersökning och eftersök  ;D Intevjuer och allt vad det kan vara  ;D Ja du vet  ;)

Kul men vad tungt det är att vara igång hela dagen.

//Roggman66

Publicerat

Ok

Hälsa alla!!

Micke

Publicerat

Tack tillbaka, det var som vanligt roligt och lärorikt.  I don´t know it was big, black  ;)  ;D

//Roggman66

Publicerat
Vill tacka alla som gick kursen Eftersök Vildsvin !!!

MVH:

Anders

och killarna på SJC

Stockholms Jaktcenter

;D ;D... De är vi som ska tacka er!. för en bra och lärorik utbildning!....  ;D

Mvh ThomasMamre

Publicerat

Tjena

Av "tack tillbaka" brev förstår jag att kursen var lika bra som sist!!!!!!

Micke

Publicerat
Tjena

Av "tack tillbaka" brev förstår jag att kursen var lika bra som sist!!!!!!

Micke

Jepps Micke!.. så var de!..... men vi saknade dej!...  :D

Publicerat

Tjena

Ok gött att höra att man är saknad, ja de va tråkigt att behöva tacka nej till detta, kursen går igen men jaja du vet,

Hoppas allt gått bra för Er.

Vi syns väl om inget annat på LASA-kursen.

Micke