Publicerat Maj 22, 200718 yr Gratulerar Bengt Nilsson till ett bra resultat och seger i Jaktjournalens rovdjurskampanj, det är han värd efter alla år av slit. Hälsningar Pertan
Publicerat Maj 22, 200718 yr la notis att han skjuter lite rävar och sjukt mycket fågel..han var nog värdig allt ;D nästa år tippar jag the walking miracle amakula som överlägsen vinnare ;D
Publicerat Maj 22, 200718 yr Ingen som noterat att "Foxkiller" blev tvåa .... ;D ....var det någon annan från jaktsidan med i tävlingen. ???...AndreaS såg jag var med bland ungdomarna iaf... Måste nog "lyfta på hatten" åt vinnaren...slog mig med nästan 3000 poäng. Men nästa år dååååå........................... ;D
Publicerat Maj 22, 200718 yr Ingen som noterat att "Foxkiller" blev tvåa .... ;D ....var det någon annan från jaktsidan med i tävlingen. ???...AndreaS såg jag var med bland ungdomarna iaf... va va....Foxkiller tvåa ??? nämen,jamen grattis då kompis !!!! Och Andreas var med också... Borde haft lite mer koll..men jag är nu den förste på denna jaktsida som bugar och bockar samt säjer grattis. Ronja skall ha grattis hon med
Publicerat Maj 22, 200718 yr Jepp, det märktes nog att Jaktsidans rävkung placerade sig som 2:a. Snyggt !!
Publicerat Maj 22, 200718 yr Ingen som noterat att "Foxkiller" blev tvåa .... ;D ....var det någon annan från jaktsidan med i tävlingen. ???...AndreaS såg jag var med bland ungdomarna iaf... Måste nog "lyfta på hatten" åt vinnaren...slog mig med nästan 3000 poäng. Men nästa år dååååå........................... ;D Kanon foxkiller bara o grattulera ;D Mvh.
Publicerat Maj 22, 200718 yr Författare Grattis foxkiller du får ursäkta om man inte kan allas riktiga namn här bland alla nickname!
Publicerat Maj 22, 200718 yr jasså du var med å tävla,har inte haft koll på läget bara föjlt en kompis som gillar skjuta nötskrikor å kika efter dugliga jägare i trakten med hund,men dom växer inte på trä. men nästa år kanske man skulle skicka in nån skrytbild för sätta rädslan i grabbarna fågelskrutt i början av sesongen ;D
Publicerat Maj 22, 200718 yr Grattis foxkiller och Andreas till ett bra arb. Det är värdefullt att någon ta sig an ungdomar också.
Publicerat Maj 22, 200718 yr Författare Funderar på att göra ett ryck nästa år siktar inte på topplacering men det bör bli bättre inviduellt resultat
Publicerat Maj 22, 200718 yr skulle vara roligt om några gick ihop och varje bild har man nån camo grej på sig som täcker ansiktet å vips så har janne vunnit
Publicerat Maj 23, 200718 yr Grattis Foxkilller, inte illa direkt sett till jaktformen du bedriver. Eller hur..... ...älgjägare som jag är.
Publicerat Maj 23, 200718 yr se nu till å para hunden så ska jag ge dig en match :-* Visst ! Var och kollad Ronjas halvbror (8 veckor)...och gissa om man vart sugen på valp.
Publicerat Maj 23, 200718 yr härligt,jag vart sugen oxå nu när det börjar närma sig... ;D vintern blir tung men våren hoppas jag på goda nyheter från finland ;D men satan såg vinnarns poäng??hans fru kan inte vara nöjd ;D satan 9500p är inte illa..å inte har han äns en terrier/stövare man blir lite orolig faktiskt..
Publicerat Maj 23, 200718 yr härligt,jag vart sugen oxå nu när det börjar närma sig... ;D vintern blir tung men våren hoppas jag på goda nyheter från finland ;Dmen satan såg vinnarns poäng??hans fru kan inte vara nöjd ;D satan 9500p är inte illa..å inte har han äns en terrier/stövare man blir lite orolig faktiskt.. Joo...imponerande! dessutom på 800 ha ...men han hade ju en bra laika iaf.
Publicerat Maj 23, 200718 yr Författare härligt,jag vart sugen oxå nu när det börjar närma sig... ;D vintern blir tung men våren hoppas jag på goda nyheter från finland ;Dmen satan såg vinnarns poäng??hans fru kan inte vara nöjd ;D satan 9500p är inte illa..å inte har han äns en terrier/stövare man blir lite orolig faktiskt.. Hans laika är predator jägare som husse och är en mycket god hjälp, jag pratade med honom i höstas om förra året och då gällde det att vara ute ofta sa han och i år har han nästan fördubblat resultatet
Publicerat Maj 23, 200718 yr han vakar rätt mycket har man juh läst,sen skjuter kråkor som mig å hiphop tillsamans ;D sen nån fälla här å där men satan sjuka poäng,svårt å ta 10 000 gränsen tror jag,,man får bli sjukskriven och bosätta sig på en soptipp med sponsorer som gytttorp