Publicerat Maj 23, 200719 yr En jämthundsägande jagande tjej i sina bästa år har hittat hit. Gift med en jägare (såklart) som ägnar större delen av jaktåret till jakt på allt från räv, mård, fågel, rådjur, grävling, älg etc. 8) Vi tar rätt på skinn från allt småvilt och kött från allt utom predatorerna = Välfyllda frysar : Förutom hundar och jakt, så är fiske och matlagning stora intressen. Skytte överlag är alltid roligt och många timmar ägnas på skjutbanan året runt.
Publicerat Maj 23, 200719 yr Författare Ja, jag hoppas att trivselfaktorn är hög ;D Och tack för välkomnandet.
Publicerat Maj 23, 200719 yr Norrland..Mitt i skogen finns postlådan närmare bestämt Jag har en kompis i norrland känner du ..... 8)......... ;D kunde inte låta bli :-* ;D
Publicerat Maj 23, 200719 yr Författare Alla känner alla här menar du Vem vet... Världen har en tendens att vara väldigt liten ibland ;D
Publicerat Maj 23, 200719 yr Roggman66 med Jackie en Borderterriertik på 5 år hälsar dig välkommen ;D Fastän du är rädd att skriva vart du bor
Publicerat Maj 23, 200719 yr Alla känner alla här menar du Nej jag tror inte det, men en kompis i luleå brukar bli lite trött på att höra uttrycket, särskilt när vederbörande som de frågar efter bor 40-50 mil därifrån ;D
Publicerat Maj 23, 200719 yr Norrland..Mitt i skogen finns postlådan närmare bestämt Kan Du/Ni ange kommunen ???
Publicerat Maj 23, 200719 yr Författare Jag är bara en (vad jag vet i alla fall ??? ) och finns i Örnsköldsviks kommun
Publicerat Maj 23, 200719 yr ;D.. hellu Jämta!.. välkommen till Jakt sidan!.. hoppas du kommer trivas!.. ;D
Publicerat Maj 24, 200719 yr Jag är bara en (vad jag vet i alla fall ??? ) och finns i Örnsköldsviks kommun Tack!
Publicerat Maj 24, 200719 yr Välkommen hit Jämta Jag ändrade tråden till.... Vem är Jämta, bara för att det ska underlätta vid en sökning och att vi vill det ska bli enhetligt, Vem är..